صمیمی: رقابت‌های لیگ جهانی با رعایت استاندارد‌های جهانی برگزار شد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: نشست‌های متعددی برگزار شد و نتیجه نهایی این هماهنگی ها برگزاری لیگ جهانی مطابق با استاندارد های جهانی بود.

صمیمی: رقابت‌های لیگ جهانی با رعایت استاندارد‌های جهانی برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شب گذشته در حاشیه دیدار تیم‌های ایران و آمریکا گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره بزرگ ورزش جانبازان و معلولین در رشته‌های مختلف این فدراسیون برگزار می‌شود.

حمید علی صمیمی در حاشیه لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز افزود: ایران به عنوان پرافتخارترین کشور والیبال نشسته جهان میزبانی نخستین دوره لیگ جهانی را بر عهده گرفت و این میزبانی را به تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ واگذار کردیم.

وی با ابراز رضایت از میزبانی تبریز در این رقابت‌های مهم جهانی گفت: برای میزبانی این رقابت‌ها هماهنگی بسیار خوبی بین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هیات استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ایجاد شد.

علی صمیمی تاکید کرد: نشست‌های متعددی برای میزبانی برگزار شد و نتیجه نهایی این هماهنگی ها، میزبانی بسیار خوب مسابقات با رعایت استاندار‌های جهانی بود. این گفته من نیست و ناظر و داوران سازمان پاراوالیبال نیز به این موارد اذعان دارند.

وی به حضور تماشاگران پرشور تبریزی در این مسابقات اشاره کرد وافزود: هماهنگی برای حضور بانوان نیز انجام شده است و شرایط مناسبی برای تماشاگران خانم نیز خوشبختانه فراهم شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش همگانی برای معلولان کشور تصریح کرد: باید سلامت اجتماعی را برای بستر ورزش همگانی ایجاد کنیم و میزبانی این گونه رقابت‌ها به آشنایی مردم با ورزش معلولان و جانبازان کمک زیادی خواهد کرد.

وی به وجود بیش از چهار و نیم میلیون معلول در کشور اشاره کرد و گفت: به یقین برای اینکه بستر ورزش همگانی برای آنان فراهم شود، علاوه بر رسانه‌ها نیاز به حمایت بخش خصوصی نیز داریم.

علی صمیمی در پاسخ به این سئوال که آیا در آینده میزبانی دیگری در رشته‌های ورزش جانبازان معلولان در ایران داریم، گفت: میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی برخی رشته‌ها پیشنهاد شده است، اما هنوز در حال بررسی است و قطعی نشده است. در شش ماهه نخست امسال اولویت بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا است.

رئیس فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به جشنواره بزرگ ورزش معلولان ایران اشاره کرد و گفت: در نظر داریم این مسابقات را در رشته‌های مختلف و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دوباره با کمک وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، سازمان مدارس استثنایی وزارت آموزش و پرورش برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات صمیمی درباره لیگ جهانی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.