واکنش مدیر برنامه «رسن» به جدایی این بازیکن از پرسپولیس

مدیر برنامه بشار رسن جدایی این بازیکن را از تیم فوتبال پرسپولیس تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می شود بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس از چند تیم خارجی پیشنهاد دارد و احتمال جدایی اش از سرخپوشان پایتخت وجود دارد اما مدیر برنامه این بازیکن نظر دیگری در این باره دارد. 

مرتاض مدیربرنامه بشار رسن  درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بشار رسن پیشنهادهایی از تیم های قطری و اماراتی دارد اما قصد جدایی از پرسپولیس ندارد و فصل آینده هم در این تیم بازی می کند. 

او ادامه داد:  همه بازیکنان برای فصل بعد پیشنهاد دارند و رسن هم از این امر مستثنا نیست. یک تیم قطری 50 روز پیش پیشنهاد خوبی به بشار رسن داد اما این بازیکن بیان کرد که در پرسپولیس می ماند و جایی نمی رود. رسن قرارداد 2 ساله با باشگاه پرسپولیس دارد و به تعهداتش به باشگاه پایبند است. 

مدیر برنامه بشار رسن درباره اینکه رسن کمتربازی می کند، گفت: بشار هم به این موضوع اذهان کرده است که 40 درصد آماده است و بعد از پایان لیگ عراق به پرسپولیس پیوست و استراحت چندانی نداشته است. بنابراین از اینکه کمتر استفاده می شود ناراحت نیست.

او درباره اینکه نظر برانکو درباره عملکرد رسن چیست، گفت: برانکو در یکی از برنامه های تلویزیونی بسیار از رسن تعریف کرد و آینده خوبی برای این بازیکن پیش بینی کرد.

مدیربرنامه رسن در پایان درباره زمان بازگشت این بازیکن به عراق خاطر نشان کرد: رسن بعد از بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به عراق می رود تا تعطیلات را در کشور خودش سپری کند. 

انتهای پیام/ 

رسن در پرسپولیس می ماند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار