سرلشکر رضایی:

قطار اقتدار ایران با قدرت پیش می‌رود

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: اگر کسانی بخواهند بین ارتش و سپاه اختلاف بیندازند و اقتدار را زیر سوال ببرند؛ نخواهند توانست و قطار اقتدار ایران با قدرت پیش می‌رود.

قطار اقتدار ایران با قدرت پیش می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مراسم تجلیل از خدمات سردار علی فضلی در سازمان بسیج مستضعفین که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: برخی از چهره‌ها نماد تاریخ هستند که یکی از این چهره‌ها سردار علی فضلی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سردار فضلی از ۱۹ سالگی وارد جنگ شد و حضور موثر در تمامی عملیات‌ها داشته است؛ این سردار در هیچ سختی نه گله کرده و نه درخواستی داشته است.

وی با بیان این که سردار فضلی انسانی همیشه در صحنه است، افزود: فداکاری در آتش با فداکاری در آرامش فرق دارد و سردار فضلی نماد فداکاری در آتش است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود: دشمن می‌خواهد ما گذشته را فراموش کنیم، اما راهیان نور مانع آن شده؛ راهیان نور سفر در تاریخ است و به همین خاطر دشمن با آن مقابله می‌کند.

رضایی با بیان این که ملتی که حافظه فرهنگی خود را از دست دهد دیگر خطی نخواهد داشت، گفت: ما خود را در جنگ تحمیلی پیدا کردیم و دشمنان حتما می خواهند این رشته که باعث ایجاد اقتدار شده را قطع کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز جنگ هم در ایران و هم در منطقه وجود دارد و این بدین خاطر است که دشمن می‌خواد ارتباط کشور را با گذشته قطع کند، اما راهیان نور این راه را بسته، پس به همین خاطر می‌گوییم جنگ در جنگ داریم که کار سختی است.

وی با اشاره به این موضوع که ما در گذشته یک جنگ داشتیم، اما امروز چندین جنگ علیه دستاوردهای انقلاب و اقدامات ارتش و سپاه است، گفت: اگر دشمن حافظه ملت را بگیرد اقدامات بعدی خود را انجام می‌دهد؛ یکی از کارهایی که امروز دشمن می‌خواهد انجام دهد اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه است، همان کاری که در گذشته یک فرد به عنوان رئیس جمهور انجام داد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: اگر جوانان این موارد را یاد بگیرند همه توطئه‌های دشمن برایشان روشن می شود.

رضایی با بیان این که اقتدار از دست رفته ایران در دفاع مقدس به دست آمد، ادامه داد: اقتدار ما برخواسته از چهره‌های خودمان است که امروز برای امنیت منطقه‌ای ایفای نقش می کند؛ امنیتی که با حضور داوطلبانه انجام می‌شود و حتی یک نفر هم اجباری به جنگ نمی‌رود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این موضوع دستاورد بزرگی برای ملت ایران دارد که در امنیت منطقه نقش دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه پاسداران گفت: حال اگر کسانی بخواهند بین ارتش و سپاه اختلاف بیندازند و اقتدار را زیر سوال ببرند؛ نخواهند توانست و قطار اقتدار ایران با قدرت پیش می‌رود.

این فرمانده سپاه با بیان که ما می‌گوییم در یمن و سوریه باید مشکلات با مذاکره حل شود، افزود: ارزش‌های انقلاب را همه قبول دارند.

رضایی تصریح کرد: هدف اقتدار ما کشور گشایی نیست، بلکه برای صلح در داخل و خارج کشور است؛ این اقتدار وابستگی هم ندارد، برای نمونه در سوریه این روسیه بود که در کنار ما آمد، نه ما در کنار آنها و یا در مذاکرات صلح سوریه این ترکیه‌ بود که آمد در کنار ایران، خوب ما که نمی‌توانیم مانع آنها شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اقتدار ایران بر اساس ارزش‌های اسلامی و مستقل است که جواب حمله‌ها را چگونه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۱۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
به امید خدا تا ظهور امام زمان ع پیش خواهید رفت
آخرین اخبار