با حضور رئیس جمهور:

افتتاح طرح‌هایی به ارزش سه هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

طرح‌هایی به ارزش حدود سه هزار میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی افتتاح شد.

افتتاح  طرح‌هایی به ارزش سه هزار میلیارد تومان در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛روحانی رییس جمهور کشورمان دستور بهره برداری از این طرح‌ها را در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، مخابرات، صنعت، کشاورزی و علم و فناوری به صورت ویدئو کنفرانس از محل تالار معلم تبریز صادر کرد.

در نشست افتتاح این طرح‌ها تفاهم نامه ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در تبریز، تفاهم نامه بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و تفاهم نامه تبدیل شهرکت صنعتی بعثت صوفیان به شهر صنعتی تبریز امضا شد.

در این جلسه همچنین برخی از برگزیدگان آذربایجان شرقی در عرصه‌های مختلف دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را از رئیس جمهور مطرح کردند.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: حضور باشکوه مردم در ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور آن هم قبل از ورود آقای روحانی، پیام محکمی به ترامپ و همفکران وی در آستانه تصمیم گیری آنان در خصوص برجام بود.

خدابخش افزود: مردم استان با این استقبال باشکوه خود نشان دادند علیرغم همه مشکلات و ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب مدافع ارزش‌های اسلام، ولایت و دولت هستند.

وی ادامه داد: مردم فداکار آذربایجان شرقی با حضور حماسی امروز خود اعلام کردند به دولت اطمینان و اعتماد دارند و به ارتقای جایگاه استان امیدوارند.

رئیس جمهور در سفر دو روزه استانی پیش از ظهر امروز وارد تبریز شده است.

 

انتهای پیام/ش

حضور رییس جمهور در تبریز

برچسب ها: حسن روحانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار