حمودی: تراکتورسازی باید ۲۰۰ میلیون به من پرداخت کند/ صبر من نسبت به استقلال حدی دارد

مدافع تیم فوتبال پیکان تهران گفت: طبق حکم کمیته انضباطی تراکتورسازی باید ۲۰۰ میلیون به من پرداخت کند.

علی حمودی مدافع تیم فوتبال پیکان  در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیگیری مطالباتش از باشگاه تراکتورسازی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه تراکتورسازی به حکمی که کمیته انضباطی برای من صادر کرد اعتراض داشت اما اکنون این حکم‌ باید به کمیته استیناف برود. من اکنون  ۲۰۰ میلیون از تراکتورسازی طلب دارم.

او درباره بحث واگذاری تراکتورسازی گفت: بعید می دانم تراکتورسازی که از قطب های فوتبال ایران است دیگر فعالیت نکند. افراد زیادی دنبال این تیم هستند و اطمینان دارم با حمایت هواداران و حمایتی که برخی افراد از تراکتورسازی انجام می دهند این تیم فصل آینده با قدرت در لیگ شرکت می کند.

حمودی درباره مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: توافق کردیم باشگاه استقلال ۵۰ درصد مطالباتم را پرداخت کند اما با وجود اینکه ۲ ماه است مدیران این باشگاه می گویند بیست و پنجم پولت را می دهیم، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. البته تاکنون از استقلال شکایت نکرده ام.

او خاطرنشان کرد: قراردادم با استقلال زیر یک میلیارد است.  به احترام هواداران و بازیکنان این تیم اقدامی انجام نداده ام اما صبر من هم حدی دارد. این تیم بدون پرداخت مطالبات من و چند بازیکن دیگر مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد اما مدیر برنامه هایم چند ماه پیش با مدیران استقلال توافقاتی انجام داد که این توافق هم تاکنون عملی نشده است.

مدافع پیکان تهران درباره نوسان این تیم در لیگ هفدهم اظهار داشت: با توجه به بودجه ای که پیکان در اختیار دارد جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کردیم. البته اگر مقداری باهوش تر بودیم می توانستیم سهمیه آسیا هم بگیریم که این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این امر در فصل آینده با تشکیل تیمی قدرتمند رخ دهد.

حمودی درباره احتمال ماندنش در پیکان گفت: تاکنون با هیچ تیمی صحبت نکرده ام و گزینه اولم پیکان است.

انتهای پیام/

اظهارات علی حمودی درباره مطالباتش از تراکتورسازی و استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار