واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضییان در شیروان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از قسط بندی و تحویل حدود ۵۰۰ واحد مسکن مهر تا یک ماه آینده در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمود رضازاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان گفت: با کمک مدیران بانک‌های واحد و انبوه سازان، واحد‌های آماده تحویل که حدود ۵۰۰ واحد مسکن مهر می‌باشد تا یک ماه آینده قسط بندی و تحویل متقاضیان خواهد شد.
وی اظهار داشت: این ۵۰۰ واحد مسکن مهر شامل پروژه‌های تکوین آرمه به تعداد ۱۰۰ واحد، کیش اوریناگ به تعداد ۱۰۰ واحد، عمران اسپادانا به تعداد ۵۰ واحد، سایبان سرور به تعداد ۱۴۴ واحد و ژرف پی جاوید به تعداد ۱۰۰ واحد می‌باشد.
رضا زاده به مشکلات عمده واحد‌های مسکن مهر شهرستان شیروان اشاره کرد و افزود: مشکل اصلی نبود منابع مالی در این پروژه‌ها می‌باشد که یک قسمت از این منابع متقاضیان محترم می‌باشند که می‌بایست پول آورده خود را کامل کنند.
وی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تکمیل باقیمانده و تامین منابع مالی از طریق بانک صورت پذیرفت و انشاءالله بتوانیم با توجه به پیش رو بودن فصول کاری و مرتفع شدن مشکلات اکثر پیمانکاران تا قبل از هفته دولت باقیمانده واحد‌های شرکت‌های انبوه سازی را تکمیل و تحویل متقاضیان نماییم.
انتهای پیام/آ


واگذاری واحد‌های مسکن مهر در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی دهقانی
۰۲:۳۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
برای خرید مسکن کمی پول پیش کمتر دارم چه کنم