یک طرفه شدن جاده چالوس در نخستین جمعه اردیبهشت ۹۷

پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های استان، از یک طرفه شدن جاده چالوس در عصر نخستین جمعه اردیبهشت ۹۷ خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه هفتم اردیبهشت از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.
وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت از محور هراز نیز ممنوع است.
سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز و تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی از محور چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا ساعت ۶ روز شنبه ۸ اردیبهشت از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع خواهد بود.
هواشناسی مازندران نیز اعلام کرد وضعیت جوی در جاده کندوان اکنون نیمه ابری، روز پنجشنبه با مه صبحگاهی و روز جمعه نیمه ابری از اوایل شب با افزایش ابر واحتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود
انتهای پیام/ک


اعمال محدودیت‌های ترافیکی هفته نخست اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار