برگزاری رقابت های قرآنی بهار در بهار در شرکت گاز خوزستان

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان خوزستان، از آغاز یازدهمین و بیست و دومین مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج البلاغه (بهار در بهار) ویژه کارکنان، همسران و فرزندان این شرکت خبر داد.

برگزاری رقابت های قرآنی بهار در بهار در شرکت گاز خوزستانارسلان باقری، مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یازدهمین و بیست و دومین مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج البلاغه (بهار در بهار) ویژه کارکنان، همسران و فرزندان این شرکت با حضور 350  شرکت کننده آغاز شد.

وی افزود: اهواز به مدت 2 روز میزبان این مسابقات است که در نهایت برندگان هر یک از مقاطع و رشته ها به مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت اعزام خواهند شد.

ارسلان باقری قرآن را نور الهی برای هدایت بشر برشمرد و بیان داشت: طی سال های 23 هزار و 747 نفر ساعت آموزش طی 67 دوره فرهنگی در این شرکت برگزار شده است و نهایت 104 نفر از فرزندان، همسران کارکنان و 192 تن از کارکنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری رقابت های قرآنی بهار در بهار در شرکت گاز خوزستان

باقری اظهار کرد: در نهایت 3 تن از این شرکت کنندگان توانستند در آن سری از رقابت ها رتبه های اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/و

اهواز میزبان مسابقات بهار در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.