مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار گفت: بر اثر بی‌احتیاطی در تعمیرآسانسور، شخص مالک ساختمانی در خوانسار دچار حادثه شد و در دم جان باخت.

مهدی احمدی درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه به دلیل بی‌احتیاطی در تعمیر خودسرانه آسانسور از سال 93 تاکنون 3 نفر در شهرستان خوانسار جان باختند و یک نفر هم مصدوم شده است ، تاکید کرد : شهروندان برای منازل مسکونی خود آسانسور‌های دارای علامت استاندار را انتخاب و در هنگام نصب و راه‌اندازی به تعمیرکاران مجرب مراجعه کنند و اقدام به نصب و تعمیر خودسرانه آسانسور نکنند.

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوانسار با اشاره به تخریب بافت‌های فرسوده در شهرستان خاطرنشان کرد: پس از بارش شدید باران در روز دوشنبه هفته جاری، تعداد 4 منزل فرسوده و خالی از سکنه در خوانسار تخریب شده است.

به گفته احمدی با تخریب منازل فرسوده محل عبور و مرور خودروها و رفت و آمد مردم در سطح معابر و خیابان‌ها مسدود می‎شود؛ شهرداری خوانسار همکاری لازم را با مالکان بافت‌های فرسوده شهر در زمینه تخریب و خاک‌برداری قبل از تخریب ناهنگام این منازل انجام می‌دهد.

وی با اشاره به این که در زمینه تخریب و بازسازی خانه‌های فرسوده ستاد بازآفرینی در شهرداری خوانسار تشکیل شده است، تصریح کرد: مالکان منازل فرسوده با مراجعه به شهرداری درخواست خود را برای تخریب منازل اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جان باختن تعمیرکار آسانسوردر خوانسار

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار