جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران:

به دست جوانان مومن و انقلابی پیشرفته‌تر از اس ۳۰۰‌ها را ساخته ایم

سردار سلامی گفت: جوانان مومن و انقلابی کشورمان پیشرفته‌تر از اس ۳۰۰‌ها را ساخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور گفت:ما سالهاست در جنگ واقعی و تمام عیار با همه شیاطین عالم به سر می‌بریم و  دشمنان سالهاست فعال و متحد شدند و راهبرد‌ها و سیاست هایشان را برای شکست دادن انقلاب و نظام  جمهوری اسلامی ایران همگرا و همسو کردند.

سردار سلامی گفت: هرگز از صف آرایی دشمنان نباید نگران باشیم چرا که تا به حال این صف بندی ها عامل قدرت ما بوده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به چنان قدرتی در زمین و دریا و هوا رسیده است که تهاجم نظامی دشمن در هر مقیاس و هر وسعت و گستره‌ای کاملا هم در ذهن دشمن و هم در واقعیت میدان خنثی شده است.

وی افزود: امروز بزرگترین نگرانی دشمن همین است که اگر در دریا اتفاقی بیافتد نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و اینکه آمریکا در ماجرای تفنگداران دریایی از خود  انفعال نشان داد ناشی از همین بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان می‌خواهند خطوط اسیب‌های داخلی ما را با خطوط راهبرد‌های بیرونی هم محور کنند و دستگاه محاسبات مسئولان ما را بر هم بزنند.

سردار سلامی افزود: دشمنان برای از بین بردن اقتدار نظام به  قوه قضاییه حمله می‌کنند اما اصلا نگران نباشید چرا که خانه های این ها عنکبوتی است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند ادراک مردم به جامعه را تغییر دهند، افزود:  سیاست آنها این است که اعلام می کنند نظام ایران ضعیف شده و نزدیک به فروپاشی است و بعضی از  افراد داخل  هم انگار مقداری از این تفکر در ذهنشان جا افتاده است، اما وقتی به آن‌ها می‌گوییم چه چیزی از جامعه ما ضعیف شده و نظام ما چه تغییری کرده است، هیچ جوابی ندارند.

سردار سلامی خطاب به دادستان‌های سراسر کشور که در همایش امروز حضور داشتند، گفت: شما قطعاً نقطه تمرکز ملامت مجرمان و ظالمان هستید چرا که عرصه کار شما یک جهاد پیچیده و سخت است و یک تلاش بسیار سازنده و موثر است.
 
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: قطعاً اینکه شما نقطه تمرکز تیر‌های سرزنش و ملامت ظالمان هستید، نقطه پایانی نخواهد داشت؛ شما با خدا معامله می‌کنید و از آن جهت که پیاده‌کننده عدل و حق هستید مخاطب مستقیم خداوند می‌باشید بنابراین نگران نیستید.

سردار سلامی با بیان اینکه ما موجودیت و بقای رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته‌ایم، گفت: ما توانسته‌ایم فاصله بین مرگ و حیات رژیم صهیونیستی را خیلی کوتاه کنیم و اینکه شما می‌بینید آن‌ها ۴ موشک را به سمت پایگاهی شلیک می‌کنند که نیرو‌های ما در آنجا حضور دارند، این ضعیف‌ترین واکنش آن‌ها است.

وی با بیان اینکه سران رژیم صهیونیستی می‌دانند که فاقد عمق و عقبه هستند، گفت: آن‌ها می‌دانند اگر بلندی‌های جولان تصرف شود و عقب‌نشینی نیروهایشان آغاز شود فرار دومینو وار نیروهایشان آغاز می‌شود و فرار صهیونیست‌ها و سربازانشان از پادگان‌ها به امری غیرقابل انکار بدل می‌َشود.

انتهای پیام/آ

جوانان ایرانی پیشرو در ساخت تجهیزات نظامی

  

برچسب ها: سپاه ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار