عالمیان: بهترین تیم تاریخ تنیس روی میز ایران راهی سوئد می‌شود

ملی پوش تنیس روی میز گفت: بهترین تیم تاریخ ایران راهی مسابقات جهانی سوئد می‌شود تا به گروه دسته یک صعود کنیم.

عالمیان:بهترین تیم تاریخ ایرن راهی سوئد می شودنیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات جهانی بیان کرد: ملی پوشان از نظر فرم بدنی در شرابط خوبی به سر می‌برند و باید بگویم بهترین تیم تنیس روی میز تاریخ ایران راهی مسابقات جهانی می‌شود تا با کسب موفقیت به گروه دسته یک صعود کینم.

او ادامه داد: تیم ملی ایران بسیار قدرتمند است و حتی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شانس کسب مدال دارد. من و نوشاد شرایط خوبی داریم، اما برای اینکه بتوانیم در جهان پیشرفت کنیم باید در لیگ‌های کشور‌های دیگر بازی کنیم تا با بهترین‌ها تمرین کنیم.

عالیمان افزود: از لیگ‌های فرانسه، آلمان و لهستان پیشنهاد داریم، اما هنوز تصمیم نهایی و قطعی در این باره نگرفتیم. اما به زودی با یکی از تیم‌های خارجی قرارداد امضا می‌کنیم.

هدفمان صعود صد در صدی به دسته یک جهان است

نوشاد عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان درباره مسابقات جهانی گفت: شرایط آماده سازی برای تیم ملی بسیار خوب بود و تیم یکدستی ر. ا. در این مسابقات داریم و امیدوارم در رقابت‌های جهانی نتایج خوبی را کسب کنیم.

او ادامه داد: هدفمان صعود صد در صدی به دسته یک جهان است و ب. توجه به شرایطی که تیم ملی دارد این مهم دور از دسترس نیست.

عالمیان در پایان درباره قرار داد با تیم‌های اروپایی خاطر نشان کرد: تصمیم دارد برای پیشرفت در این رشته در بکی از تیم‌های لیگ اروپایی بازی کنم، اما هنوز قطعی نشده است. شرایط مالی در تیم خارجی با داخلی یکسان است و من فقط برای پیشرفت بیشترمی خواهم در لیگ‌های اروپا بازی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار