جلالی: می خواهیم عملکرد یک ساله مان را به بهترین شکل به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ۱۱ ماه شبانه روز تلاش کردیم و می خواهیم عملکرد یک ساله مان را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: می خواهیم  که عملکرد یکساله‌مان را به خوبی به تمام کنیم ، حدود ۱۱ ماه شبانه روز کار کردیم. بعد از این مدت طاقت‌فرسا و سنگین به رتبه خوبی در جدول برسیم. هرچند آنچه که استحقاقش را داشتیم به دست نیامد. در بازی فردا هم خود را متعهد می‌دانیم که با سربلندی به میدان بیاییم و بازی را به  پایان برسانیم.سایپا می خواهد که در جایگاه سوم و تا پنجم باشد و ما می خواهیم در جایگاه پنجم تا هفتم قرار بگیریم.

او درباره  قرارداد بازیکنانش برای فصل آینده گفت: من با پیکان برای تمدید قراردادم صحبت کرده‌ام اما قراردادی امضا نکرده‌ام با این حال  بیشتر صحبت‌ها انجام شده است و برنامه‌هایم را  برای فصل آینده به باشگاه ارائه داده‌ام. دوره نقل و انتقالات دوره سخت و سنگینی است من به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نامه نوشته‌ام که دوره نقل و انتقالات را به گونه‌ای در نظر بگیرند که بازیکنان بتوانند در تمرین پیش فصل حاضر شوند زیرا فصل نقل و انتقالات در حال حاضر به گونه‌ای است که شروع آن قبل از مسابقات است و پایانش پس از هفته ششم لیگ، خیلی از بازیکنان بازاریاب دارند و تا یک هفته آخر به دنبال تیم می‌گردند، همه اینها کیفیت بازیکنان را پایین می‌آورد و درصد مصدومیت را بالا می‌برد. من درخواست تجدید نظر در مورد زمان نقل و انتقالات کرده‌ام که انشاالله ترتیب اثر داده می‌شود.

جلالی در مورد اینکه بودجه سنگین برخی تیم‌ها برای جذب بازیکنان وجود دارد، گفت: این مسئله چیز غیر عادی نیست همیشه بین ۳ تا ۵ تیم هزینه‌های زیادی می‌کنند، من چه در سایپا و چه در پیکان سعی کرده‌ام صبوری کنم تا این دوره التهاب تمام شود و نقل و انتقالات این چند تیم به پایان برسد تا بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه ارزیابی‌اش از لیگ برتر این فصل چیست، گفت: با وجود  برنامه‌ریزی مسابقات به دلیل برنامه های  تیم ملی ، مسابقات لیگ خوب بود، تیم‌ها از نظر کیفی به مراتب بهتر از سال‌های قبل بودند. در سال‌های گذشته تیمی با ۴۶ امتیاز چهارم می‌شد و سهمیه آسیایی می‌گرفت اما اکنون شاهد هستیم تیم‌ها با ۵۱ یا ۵۲ امتیاز چهارم می‌شوند و این کیفیت بالای لیگ را نشان می‌دهند.

انتهای پیام /

اظهارات مجید جلالی در کنفرانس خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار