مرکز روسی آشتی ملی در سوریه اعلام کرد: حدود ۶۳ هزار تن از ساکنان غوطه شرقی دمشق به منازل خود بازگشته اند و اوضاع در این منطقه تقریبا با ثبات است.

بازگشت حدود ۶۳ هزار تن از ساکنان غوطه شرقی دمشق به منازل خودبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز روسی آشتی ملی در سوریه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال اقدام تروریست ها در پرتاب موشک از اردوگاه یرموک که متعلق به آوارگان فلسطینی است، به سمت مناطق مسکونی در دمشق دست کم پنج غیر نظامی شهید و ۲۴ تن دیگر مجروح شدند.

در ادامه این بیانیه تاکیده شده است: حدود ۶۳ هزار تن از ساکنان غوطه شرقی دمشق به منازل خود بازگشته اند و اوضاع در این منطقه تقریبا با ثبات است.

هم چنین درگیری ها میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر تروریستی داعش در تمام محورهای جنوب دمشق ادامه دارد و یگان های مختلف ارتش سوریه در محور منطقه العسالی واقع در منطقه القدم از توابع منطقه حجر الاسود که پایگاه تروریستها به شمار می آید پیشروی کرده اند.

یک منبع میدانی نیز اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه کنترل برخی از زمین های کشاورزی در شمال و جنوب منطقه العسالی را به دست گرفته و صفوف داعش را در منطقه الجوره واقع در ریف دمشق متلاشی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار