حمایت مدیریت استان اصفهان از تثبیت بنیان‌های ورزش روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان برآمادگی و حمایت از هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان برای تثبیت بنیان‌های ورزش روستایی تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید انصاری امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان افزود: در همه زمینه‌های ورزش روستایی هر اقدامی که بتوانیم کمک خواهیم کرد؛ در ساخت و تجهییز خانه‌های روستایی و همچنین در میزبانی مسابقات و المپیاد آماده همکاری هستیم تا بنیان‌های ورزش روستایی تثبیت شود.

وی اظهار کرد: فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی به نوعی با روستاها و دهیاری‌ها در آمیخته است و می‌دانم که دهیاران و روستاها همکاری‌های خوبی با رئیس این هیأت داشته‌اند و ایشان هم در استان از افراد فعال است که ارتباطات خوبی دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: ورزش‌های محلی نشاط‌آور و جذاب است و زمانی که می‌بینیم ورزش‌های امروز شور و هیجان قبلا را ندارد، قبطه می‌خورم ولی مسابقاتی که در شهرستان‌ها و روستاها برگزار می‌شود با حضور زیاد مردم و با شور و هیجان همراه است.

انصاری خاطر نشان کرد: در سطح دنیا می‌بینیم که برای سرگرمی مردم ورزش‌های خشن و جدید را نوآوری می‌کنند تا ملت خودشان را سرگرم کنند اما از آن‌جایی که ما ملتی با قدمت بلندپایه هستیم، ورزش‌های زیادی را از قدیم طراحی کرده‌اند ولی رونق آن‌ها کم شده است که نیاز است در قالب ورزش‌های روستایی آن‌ها را گسترش دهیم.

به گفته وی، مسابقات شترسواری که در بخش ورزنه برگزار می‌شود، مسابقات قدیمی و جالبی است و همه بخش‌داران ما استقبال کرده‌اند و باید از این به بعد هم همین طور باشد و ما هم تلاش می‌کنیم در همه زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: استاندر اصفهان هم خود یک فرد ورزشی است و مسؤولیت‌های ورزشی داشته است و نگاه ویژه به این حوزه دارد؛ امیدواریم با حضور دوستان در فدراسیون و مسؤولان تحولاتی در این فدراسیون شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.