آیت الله جوادی آملی مطرح کرد:

نیازی به سلاح اتمی نداریم /بانک ربوی خانمان سوز است

آیت الله جوادی آملی در دیدار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:نیازی به سلاح اتمی نداریم،دین ما آن را حرام می‌داند.

نیازی به سلاح اتمی نداریم /بانک ربوی خانمان سوز استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله جوادی آملی،از مراجع عظام تقلید در دیدار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که امروز در بنیاد علوم وحیانی اسرا برگزار شد، با بیان اینکه مردم ما فشارها را قبل و اوایل انقلاب و همچنین در دوران جنگ تحمیلی تحمل کردند، گفت: مردم بمباران را تحمل کردند و در همین قم عده‌ای در بمباران به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مردم گرانی و اختلاس و بی‌عرضگی را تحمل نمی‌کنند، ابراز داشت: باید غده‌های بدخیم را بفهمیم که چرا صدایش بلند شده است و باید بتوانیم ۸۰ میلیون نفر را اداره کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه با تأکید بر اینکه دانشگاه میز نشین تربیت نکند ،میز نشینی یعنی مفت خوری و این رویه خوبی نیست، اظهار داشت: دانشگاه‌های ما باید کارگر تولید کنند نه میز نشین.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: مال حرام تا ذریه انسان اثر می‌گذارد و امروز بانک‌ها و شرایط اقتصادی کشور در شرایط خوبی نیستند و ما در برابر آن مسئول هستیم.

وی گفت: ملتی که جیبش خالی باشد به فرموده قرآن فقیر است که نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و ستون فقراتش آسیب دیده است،

 ملتی که جیبش خالی باشد زیر بار دیگری می‌رود و این ملت اهل تملق و چاپلوسی می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: فقر و ناعدالتی و بی‌عرضگی قابل تحمل نیست و در کشوری که این همه امکانات دارد نباید کسی گرسنه باشد.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به ورود علوفه به کشور، گفت: امروز علوفه از برزیل وارد می‌شود و تحریم هم نمی‌تواند دلیل آن باشد و امروز گوشت و لبنیات می‌گویند گران است چون علوفه را وارد می‌کنیم در شرایطی که سطح وسیعی از مناطق شمال کشور امکان تولیدات را دارند.

وی ادامه داد: امروز کشور ما امکانات زیادی دارد، بانک ربوی خانمان سوز است و تولید با وام ۲۰ درصد سود امکان پذیر نیست.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به اینکه ما نیازی به سلاح اتمی نداریم و دین ما آن را حرام می‌داند گفت: در برابر مسئولین باید نقص‌ها را مطرح کرد تا مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/ش

دیدار وزیر کار با آیت الله جوادی آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام راه حل عملی کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
جلوی ربا را بگیرید
آخرین اخبار