سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ بارش باران در محور‌های مواصلاتی ۷ استان

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز به دلیل ایمنی ناکافی مسدود است.

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ بارش باران در محور‌های مواصلاتی 7 استانسرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های مواصلاتی کشور اظهار کرد: ترافیک در تمام جاده های کشور روان و عادی گزارش می‌شود.

وی افزود: بارش باران در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی,کردستان,کهگیلویه و بویراحمد,کرمانشاه, لرستان, ایلام و همدان جریان دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید افقی در محور سوادکوه در استان مازندران گزارش می شود.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: محورهای اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز به دلیل ایمنی ناکافی مسدود هستند.

وی گفت: همچنین محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین در نظر گرفته شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: محور شوش -فتح المبین در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

سرهنگ رحمانی افزود: کمربندی آذرشهر به پل غله زار در استان آذربایجان شرقی به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهردر نظر گرفته شده است.

وی گفت: محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو است و محور طبس-خرو نیز به علت سرریز شدن آب سد مسدود شده است.

انتهای پیام/

 

محورهای مسدود کشور در روز جمعه 7 اردیبهشت

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار