تجلیل از گارگران نمونه دربندرعباس

کارگران نمونه و واحدهای تولیدی برتردر بندرعباس تجلیل شد.

تجلیل از گارگران نمونه دربندرعباسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد علی سلیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:  ۵۰۰ کارگر نمونه و واحد تولیدی در بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار نمونه و واحد‌های تولیدی برتر در بندرعباس تجلیل شدند.
وی افزود:بیش از ۷۰۰ کارگرآذر ماه پارسال در سامانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام نویسی کرده بودند که پس از ارزیابی ۵۰۰ نفر کارگر و گروه کار نمونه انتخاب شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:  ارائه شیوه‌های نوین در کار، ابتکارو نوآوری، افزایش بهره وری و تولید، رعایت نظم و ایمنی، وجدان کاری و ارتقای مهارت‌های شغلی از جمله شاخص‌های انتخاب این افراد بود.

سلیمی گفت: امسال برای نخستین بار در هرمزگان واحد پترو صنعت گامبرون موفق به کسب رتبه برتر واحد صنعتی نمونه در کشور شد.
بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تنها راه ایجاد اشتغال در استان جذب سرمایه گذاری و خلاقیت در کار است.
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:ظرفیت‌های اقتصادی هرمزگان با مدیریت صحیح می‌تواند به تولید ثروت و رفاه برای مردم منجر شود.
احمد مرادی با تاکید بر ظرفیت قانون گذاری مجلس برای حمایت از کارگران و کارفرمایان گفت: کالای ایرانی مرهون زحمات کارگرانی است که حتی در مشاغل سخت و گرمای طاقت فرسای هرمزگان هم از پای نمی‌نشینند.
نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: افرایش حداقل دستمزد کارگران در مجلس نشان از عزم جدی مجلس برای دفاع از حقوق کارگران است.
ناصرشریفی افزود:کارگران باید با کسب مهارت و دانش فنی نیاز‌های صنعتی کشور را برآورد.

انتهای پیام/ر

 

واحد پترو صنعت گامبرون موفق به کسب رتبه برتر واحد صنعتی نمونه در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.