ملک محمدی: از برخی رکوردهای تیراندازان در کره جنوبی متعجب شدیم

دبیر فدراسیون تیراندازی در واکنش به عملکرد ضعیف تیراندازان در کره جنوبی گفت: ما هم از بعضی رکوردها متعجب شده ایم و شاید لازم باشد دست به تغییراتی بزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های کاپ جهانی تیراندازی در شهر چانگ وون کره جنوبی در حال برگزاری است. بیش از ۷۵۰ تیرانداز از ۷۰ کشور جهان در آن شرکت دارند. از کشور ما ۲۸ تیرانداز در ۳ بخش اهداف پروازی، تفنگ و تپانچه شرکت کرده اند. تمام تیم ها با تمام قدرت در این دوره از مسابقات شرکت کردند و چندین رکورد جهانی نیز جابجا شده است. در مجموع ورزشکاران ما نتایج خوبی را کسب نکرده و هیچ فینالیستی نداشتیم.

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با رادیو درباره علت نتایج ضعیف تیم اعزامی ایران در این دوره رقابت ها بیان کرد: انتظار این را داشتیم چون ورزشکاران را تحت فشار زیادی قرار دادیم. به علاوه اردوهای انتخابی و تغییرات زیادی در کادر مربیگری داشتیم. سرمربی صربستانی جدید تیراندازی که با تیم کار می کند، کلیه مسائل تکنیکی و تاکتیکی ورزشکاران را زیر ذره بین قرار داده و یکی از دلایلی که این سرمربی را به کره جنوبی اعزام کردیم این بود که عملکرد تیراندازان ما را آنالیز کند.

او با اشاره به این نکته که توجه و امیدی به مدال آوری تیراندازان در این مسابقات نداشته و بیشتر کسب تجربه مد نظر بوده است، اظهار کرد: تیراندازان ما خوب کار می کنند. تکنیک و تاکتیک دارند ولی متاسفانه در مسابقات نمی توانند حق مطلب را ادا کرده و به سکوهایی که شایستگی دارند نمی رسند. ما باید با آنالیز افراد، علل ضعف ها را شناسایی کنیم تا در آینده دوباره دچار مشکل نشویم. ما هم از بعضی رکوردها متعجب شده ایم و شاید لازم باشد دست به تغییراتی بزنیم. تیراندازان ما رفته اند تا میدان ببینند و تجربه کسب کنند و باید فرصت داد تا روال تیم از نظر فنی طی شود. بعلاوه ورزشکاران ما نیاز به حمایت دارند.

ملک محمدی درخصوص تیم اهداف پروازی بیان کرد: در مورد اهداف پروازی سرمایه گذاری خوبی کرده ایم. سرمربی ایتالیایی این ماده دست به تغییرات گسترده ای زده و قرار است که مجددا تیمی از بهترین های ایران را تشکیل دهد تا انتظارات ما را در مسابقات آسیایی برآورده سازد.

انتهای پیام/

اظهارات ملک محمدی درباره وضعیت تیراندازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار