رحیم‌پور ازغدی مطرح کرد؛

خیانت علت ۳۰ درصد از طلاق‌هاست/ مدعیان تحریک نشدن برابر برهنگی دروغگو یا بیمارند/ هر چه زن برهنه‌تر، در غرب پر فروش‌تر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: علت سی درصد طلاق ها خیانت است و فضای مجازی زمینه خیانت را گسترش داده است.
 
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در کرسی آزاد اندیشی با موضوع حجاب که در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار شد، گفت: ما در ابتدا باید کلمه اجبار و اجباری را تعریف کنیم، چرا که اجبار بار منفی دارد و به همراه سلب آزادی است، آیا سلب آزادی قابل دفاع است؟ در هیچ چیزی اجبار صورت خوشی ندارد.

وی با بیان اینکه ما پنج نوع اجبار داریم، ادامه داد: اجبار عاطفی یکی از این اجبارهاست وقتی شما با صحنه ای مواجه می شوید که در آن به کودکی ظلم می شود یا صحنه های فجیع را می بینید ناخودآگاه ناراحت می شوید؛ مادر به شکل ناخودآگاه  به فرزندش محبت دارد؛ آیا کسی می تواند اجبار عاطفی را نکوهش کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد:اجبار قانونی یکی دیگر از انواع اجبارها است،کسی که وارد یک کشور می‌شود باید قوانین آن کشور را بپذیرد، کسی که می خواهد رانندگی کند باید قوانین آن‌را رعایت کند.

 رحیم پورازغدی نوع سوم اجبار را اجبار حقوقی دانست و افزود: اجبار حقوقی به اجبار قانونی بسیار نزدیک است اما اجبار حقوقی بسیار وسیع تر از اجبار قانونی است، احترام به پدر و مادر جزئی از اجبار حقوقی است البته عمل نکردن به بسیاری از اجبارهای حقوقی مجازات ندارد.

وی گفت: در بسیاری از کشورهای غربی بی حجابی اجباری است، خانمی که حجاب دارد نمی تواند در کشور فرانسه معلم باشد مثل زمان رضا شاه که به اجبار چادر از سر زنان کشیدند و مردم معترض به این بی حجابی در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیده شدند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه اجبار اخلاقی نوع دیگری از اجبار است، گفت: احترام به میهمان نوع دیگری از اجبار است، پنجمین اجبار هم اجبار غریزی است احساس تشنگی یا گرسنگی یا احساس نیاز جنسی که از سن بلوغ آغاز می شود از اجبارهای غریزی است.

 رحیم پورازغدی اظهار داشت: فقط برای یک اجبار توجیهی وجود ندارد و آن هم اجباری است که جزء هیچ یک از 5 مورد اجبار تعریف شده نباشد و این اجبار همان استبداد است.

وی با بیان اینکه نمی توان کسی که به خدا اعتقاد ندارد را مجبور به رعایت احکام الهی کرد، گفت: باید توجه داشته باشیم که اگر کسی نخواهد در حریم خصوصی خود احکام الهی را اجرا کند، هیچ نیرویی نمی‌تواند او را وادار به انجام کاری کند؛ حکومت نمی‌تواند به کسی بگوید در ساعت خاصی غذا بخور و یا در منزل نماز بخوان.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که با کسی که حریم را در جامعه رعایت نمی‌کند باید چه برخوردی کرد، افزود: اگر کسی با این بهانه که بدن و شلوار برای من است، بخواهد در خیابان شلوار خود را از پا در بیاورد باید گفت خیابان محل رفت و آمد همه افراد است و این رفتار اخلاق را تحت تاثیر قرار می دهد، در ادامه این مثال می‌توان به راننده‌‍ای اشاره کرد که بخواهد در جهت مخالف اتوبان رانندگی کند، این رفتار به طور حتم خساراتی به بار می‌آرود اما قانون مانع از انجام چنین کاری می‌شود.

این استاد دانشگاه در ادامه کشورهای غربی  را در زمینه مسائل جنسی دچار تناقض خواند و گفت: در کشورهایی که محدویت‌های جنسی وجود ندارد هنوز هم سرویس بهداشتی زنان و مردان جدا از هم است، هنوز هم برهنگی خصوصا برهنگی مردان نکوهیده می‌شود و مردم می‌دانند  که همجنس بازی پسندیده نیست.

رحیم پورازغدی علت سی درصد طلاق ها راخیانت دانست و افزود: فضای مجازی زمینه خیانت را امروز گسترش داده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هرکسی بگوید که با دیدن برهنگی تحریک نمی‌شود یا دروغ می‌گوید باید به پزشک مراجعه کند، اصلا تحریک شدن یک امر طبیعی است به همین دلیل است که صنعت تولید فیلم‌های مستهجن امروز پردرآمد است.

وی با بیان اینکه برخی‌ می‌گویند که ذهن شما خراب است، که به این مسئله توجه می‌کنید، ادامه داد: دختر و پسر از نگاه دیگران متوجه می‌شوند که نیت این نگاه‌ها چیست؛ بعضی از نگاه‌ها آلوده است و همه می‌دانند که برخی از افراد بیمار هستند.

خانم یک لباسی می‌پوشد، یا یک غذایی درست می‌کند و عکس آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند چندین مرد غریبه رامی‌بینیم که برای این عکس کامنت می‌گذارند اینها زمینه ساز خیانت زن و شوهر به همدیگر می‌شوند.

 حجاب، دفاع از عشق است

رحیم پوراز‌غدی با اشاره به اهمیت حجاب گفت: حجاب به پسر می‌گوید که تو حق نداری به دختران غریبه نگاه کنی،‌ تو حیوان نیستی که به صرف مذکر بودن به هر ماده‌ای نظر سو داشته باشی، حجاب دفاع از عشق است عشقی که بین دو نفر به وجود آمده است، در حالی که بی حجابی موجب می‌شود مرد همیشه زن خود را با ز‌ن‌هایی که در خیابان دیده مقایسه کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با طرح این سوال که آیا حجاب داشتن در اسلام خیلی سخت است، گفت: بهتر است بدانید که حجاب ایرانیان پیش از اسلام بسیار سخت ‌تر از حجاب اسلامی بوده است، مرد ایرانی قبل از اسلام می‌تـوانست به زن دستور دهد که دیگر با پدر و مادرش ارتباط نداشته باشد؛ آخرین شاه ساسانی سه هزار زن داشت و در آن جامعه حق تحصیل فقط مختص خانواده اشراف بود مردم ایران برای چنین چیزهایی مسلمان شدند.

وی با بیان اینکه اگر بگوییم ایرانیان با شمشیر مسلمان شدند توهین به مردم ایران است، گفت: بهترین دلیل برای اینکه می‌گوییم مسلمان شدن ایرانیان اجباری نبوده این است که مردم ایران  طی 4 قرن پذیرفتند که مسلمان شوند یعنی اجبار وجود نداشت؛ ملت ایران اگر به زور مسلمان می‌شدند این همه افتخارات برای اسلام به رقم نمی‌زدند. وقتی ایران در حمله مغول نابود شد، چرا ایرانیان به دین مغولیان روی نیاو‌رند؟ نه تنها ایرانیان دین اسلام را حفظ کردند مغو‌لیان هم به دین اسلام روی آوردند.

اگر بی بند و باری جواب می‌داد، جوانان غربی به تروریست‌ها ملحق نمی‌شدند

رحیم پورازغدی با بیان اینکه امروزه جوانان غربی به گروه‌های تروریستی همچون دا‌عش می‌پیوندند، گفت:آنقدر در جوامع غربی به جوانان ستم شده است آنها به اسلام افراطی روی آورده‌اند اگر بی بند و باری و حجاب اختیاری غرب مشکلی نداشت؛ چرا شاهد پیوستن جوانان غربی به گروه‌های تروریستی هستیم؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در ازدواج اکثر تعهدا‌ت را مرد می‌پذیرد، گفت: زن در ازدواج تنها ملزم می‌شود که به همسر خود خیانت جنسی نکند، حتی شیر دادن فرزند هم به عهده مادر نیست به همین دلیل بیشتر تعهدات بر عهده مرد است مردان غالبا تمایل به ازدواج ندارند و ترجیح می‌دهند نیاز جنسی و عاطفی خود را از راه‌های دیگر تامین کنند.

مردان هوسباز، حجاب را اجباری می‌دانند

وی با بیان اینکه  کسانی که از حجاب را اجباری می‌خوانندف غالبا مردان هوسبازی هستند، گفت: در پشت پرده اعتراضات به حجاب مردانی هوسباز هستند که نمی‌خواهند شاهد رواج  ازدواج باشند. آزادی در روابط دختر و پسر و بی حجابی این امکان را به مرد می‌دهد که هر لذتی می‌خواهد ببرد.

 ازدواج سفید خدمت صد در صدری به مرد است

رحیم پوراز‌غدی با اشاره به رواج ازدواج سفید در جوامع غربی گفت: ازدواج سفید خدمتی صددر‌صدی برای مردان است چرا که مرد هیچ تعهدی به گردن نمی‌گیرد در حالی که در ازدواج رسمی مرد نمی‌تواند تعهدات خود را عملی نکند، حجاب هم حوزه روابط مرد و زن را انسانی می‌کند  و هم کاری می‌کند که روابط زن و مرد در حوزه عمومی انسانی باشد و جذابیت‌های جنسی محدود به حوزه خصوصی گردد.

وی با بیان این مطلب که بر‌هنگی در فرهنگ غرب جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: در کشورهای غربی از زن برای تبلیغات کالاهای تجاری استفاده می‌َشود هر چه زن بی‌حجاب تر باشد فروش آن کالا بیشتر است اسلام اجازه این سو استفاده از جنس زن را نمی‌دهد. مردی که برای استخدام منشی به زیبایی و بی حجابی زنان اهمیت می‌دهد زنان را تشویق می‌کند دنبال حجاب اختیاری باشند.

رحیم پور از‌غدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که در احادیث اشاره‌ای به مجازات بی حجابی نشده است، گفت: اصلا چنین بی حجابی در زمان پیامبر و اهل بیت نبوده است همه زنان حجاب داشتند البته در آیات قرآن اهمیت حجاب آمده است؛ باید بدانید که در احادیث به مجازات هر نوع فعل منکر اشاره شده است و بی حجابی هم یکی از افعال منکر است.

وی با طرح این سوال که اگر لباس پوشیدن حق خصوصی افراد است، چرا در جوامع غربی علیه لباس پوشیدن و یا حجاب قانون تصویب می‌شود گفت: عده‌ای می‌پرسند که فرق شما با رضا خان که بی حجابی را قانون کرده بود چیست؟ رضا خان بر  خلاف فرهنگ خود فرهنگ لیبرالیسم را گسترش داد در حالی که دفاع از حجاب، دفاع از فرهنگ ایرانی و دین اسلام است حتی لیبرالیسم هم در آزادی افراد تاکید دارد و حق داشتن حجاب را محترم می‌شمارد رضا خان حتی بر خلاف اصول لیبرالیسم هم عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی حد و مرزی ندارد، گفت: عده‌ای انتقاد می‌کنند که چرا در کشور باید حجاب در قانون آمده باشد، اگر قانون حجاب وجود نداشته باشد معلوم نیست بی حجابی تا کجا پیش می‌رود کما اینکه در غرب هم ولنگاری و بی حجابی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد.

یاد آور شد: البته اینگونه نیست که هر خانمی حجاب کامل ندارد، مخالف اسلام است؛ ولی آزادی حجاب زمینه‌های انحطاط و تضعیف دین اسلام را در یک جامعه به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداوند زن رو غير قابل مقاومت خلق كرده و برخی زنا از اين فرصت ميخوان نهايت سوءاستفاده رو بكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
گل گفتی آقای ازغندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما نیاز به رئیس جمهوری دانا و روشنفکر واقعی مثل جناب آقای رحیم پور ازغدی داریم
Iran (Islamic Republic of)
پ
۱۹:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
صیدی
۱۹:۳۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
باسلام خدمت همی مخاطبین خیلی خوب وزیبا بیان شدیکی ازویران کننده ترین فرهنگهاوقدرتهای بینل مللی ترویج بی حجابی وهرج ومرج به اسم آزادی است دولتهایی که بخواهندبرملتهای قوی ترحکومت کنندازراه بی بندوباری درفرهنگ همن ملت واردمیشوندآدمای بی بندوبارهمه جای دنیاهستن ازشون حمایت می کنندتابرملت موردعلاقشون حکمت کنند
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۳:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیروز یک کلیپ دیدم از نمایشگاه سنگ های زینتی در کشور ایتالیا دو تا از بازیگرهای خانوم در غرفه لهستان ایستاده بودن برای راهنمایی و لباسهای سنتی کشورشون رو پوشیده بودن
به قدری این لباس پوشیده بود که حد نداره اتفاقا افتخار هم میکردن
روسری هاشون سه بخش بود
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۳:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
بی حجابی برای زن هیچ سودی نداره اینو مطمئن باشید به خاطر اینکه در نهایت اونی که لذتشو مرد هست و زن تبدیل به برده میشه همونطوری که الان در اروپا و امریکا این اتفاق افتاده
بعضی ها معتقد هستن که در کشورهای اروپایی و امریکایی چون آزادی هست پس مردها چشمشون سیر شده و براشون مهم نیست اما فقط یک سرچ ساده انگیلی نشون میده که چقدر میزان تجاوز و آزار جنسی در این قاره ها بیشتر از کشورهای آسیایی هست اخیرا هم که کمپینی در اروپا راه افتاده و بسیاری از کارمندان دولتی و سیاستمداران زن پرده از آزارهای جنسی برداشتن
پس بهتره این تصور برامون ایجاد نشه که مرغ همسایه غازه
Iran (Islamic Republic of)
بهرود
۱۳:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جالبه که الان در کشورهای اروپایی که برهنگی و به اصلاح آزادی وجود داره افراد مومن سخترین نوع حجاب رو دارن اونوقت مایی که از اول در تمام کتیبه ها حجاب داشتیم داریم باهاش میجنگیم
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنق
۱۳:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
هیچ وسیله ای برنده ترازحجاب برای زن وحتی مرد نیست واگررعایت کنم هیچکس وهیچ نامحرمی وشیادی جرئت نمی کندبگویدبالای چشمت ابروست،تمام پیامبران ومعصومین وانسانهای باانصاف این فرمایش راقبول دارند ولی بایددرعمل هم به کارگیرند وفقط به زبان اکتفانکنیموآن اینکه،
ای زن بتوازفاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.
حلال خیلی ازمشکلات جامعه.
Iran (Islamic Republic of)
شکوری اسنق
۱۳:۲۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
هیچ وسیله ای برنده ترازحجاب برای زن وحتی مرد نیست واگررعایت کنم هیچکس وهیچ نامحرمی وشیادی جرئت نمی کندبگویدبالای چشمت ابروست،تمام پیامبران ومعصومین وانسانهای باانصاف این فرمایش راقبول دارند ولی بایددرعمل هم به کارگیرند وفقط به زبان اکتفانکنیموآن اینکه،
ای زن بتوازفاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.
حلال خیلی ازمشکلات جامعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۲:۳۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
به خدا این ملت خل شدن الان که هر کی هر جور دوست داره لباس میپوشه و میگرده الان درد همه شده همون ی ده سانت پارچه ای که میندازن روی سرشون
به جای این کارا بهتر نیست کمپینی راه بندازید مثلا واسه این که ورود خانمها به ورزشگاه ها آزاد بشه یا هر چیزی شبیه به این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
امام زمان(عجج) اسم اعظم خداست همه روایات و ایات الهی زمان و مکان ایران مشخص است که اکثر یاران این منجی ایرانیان عزیز هستند زن و مرد این مرز و بوم ایثار کردند در این راه مبارک در جواب به دانشمند مجاهد برادر ازغدی اضافه کنم ما در چندین تهاجم نظامی اقتصادی سیاسی مذهبی با شیاطین با فرعون و قارون و با بدویها در حال مبارزه سخت هستیم هجوم انها از راه زمینی تقریبآ غیر ممکن شده اما باید مواظب باشیم از هوا سربازان چتر باز که همان زنهای بی بند بار هست معابر مااشغال نکنند چون بیرون کردن اینها از فتح قلعه خیبر سختر است باید راه نفوذ انها فضای مجازی را کنترل کنیم بس...... من از سه جوان بی بند بار سئوال کردم با فلان دختر که با حجاب هم هست ازدواج کن هر سه یه نظر داشتند که این دختر شماره تلفن همراهش پسرها دارند
Brazil
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
در قران اول به مردها در مورد جحاب تایید شده بعد به خانم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
در قران اول به مردها در مورد جحاب تایید شده بعد به خانم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
حجاب حق زن هست نه تکلیف
Iran (Islamic Republic of)
فدا
۲۲:۱۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اتقاقا تکلیفه اگه مسلمونه
Iran (Islamic Republic of)
مدافع
۰۳:۵۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان خواننده مطالب این وبسایت.
جناب دکتر خیلی زیبا ب مطالبی اشاره کردند...و چیزی ک الان خیلی رواج داره متاسفانه و همه هم میدونن ک چرا این کار رو میکنن و نتیجش چ میشه،اینه ک ی عکسی از هرچیزی میذارن و اونایی ک این عکس یا فیلمو میبینن و بررسی میکنن و بسته ب اون شخص مورد نظرشون ک بیننده مطلب هست موارد خاصی میذارن ک جلب توجه شخص مورد نظر کنه...
و این ی روند خاص‌ داره و نظراتی نوشته میشه و شروع داستانهاییست ک اولش ب فکر آخرش نیستن(ب فکرش وسط کار هستن)و ب قول شاعر اگه اول ب فکر آخر نباشی، آخر ب فکر اول میوفتی ک چرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
به عنوان یک کار فرهنگی وتبلیغاتی میتوان متن فوق را همراه اسناد مربوطه به صورت یک جزوه کاملا شیک و زیبا به کسانیکه از حجاب کاملی برخوردار نیستند وحتی آقایان میانسال که احساس میشه صاحب فرزند نوجوان هستند با هدف امر (دعوت) به معروف ونهی (هشدار) از منکر اهدا نمود . حتی نحوه انجام اینکار هم بسیار تخصصی و هوشمندانه میتواند باشد بعنوان مثال شخص انجام دهنده اینکار میتواند لزوما چادری نباشد در فاز نخست و... خلاصه بایک پروتکل بسیار ظریف وهوشمندانه همانگونه که مبلغان فست فودها عمل میکنند ویا باصبر عطر فروشان و... میتوان در جاهایی ودر زمانهایی مشخص بگونه ای که حساسیت برانگیز نباشد این نوشته ها را به دست بدحجابان رساند بخدا خیلیها این مطالب به چشمشان هم نخورده ودراین جنگل اطلاعات و مدها غرق شده اند فلسفه حجاب را نمیدانند .اینکار رو بکنند اگه لازم بود یک جایی هم با لجوج ها قانون برخورد کند. اول تبلیغ میدانی وصورت به صورت . این مثلا بروشور یا کاتالوگ جذاب محتوی این قبیل نوشته ها نباید شبیه تبلیغات خیابانی باشد که مردم براحتی برزمین می اندازند خلاصه این ایده قابل بسط وبحث هست که بنظرم بهتر از صرفا گشت ارشاد جواب دهد.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۲۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی خیلی عالی بود اما کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ملت عجیبی داریم مخالف دیکتاتوری هستن و طرفداری رضا خان رو می کنن
از خرافه پرستی خوششون نمیاد طرفدار کوروش کبیر هستن

از عربها خوششون نمیاد اما آمار سفر به دبی سر به فلک گذاشته

خدایی فاز این مردم چند چنده من موندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اتفاقا آزادی حجاب باعث مستحکم‌ دین میشود چون معلوم میشود چه کسانی به اجبار حجاب دارن چه کسانی هم به اختیار خود. یکی خوشش میاد روسری نداشته باشه. آیا با کتک روسری سرکنه یعنی ثواب میکنه؟؟
خواهشا بس کنید اجبارو زور به جایی نمیرسه. بعضیا بلدن فقط حرف بزنن اما دختر خودشون با بعضیا راحت دست میده عکس میگیره با اون کاری ندارن...
Saudi Arabia
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ای کاش او ریس جمهور ایران بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
من هم سالهااین نظر دارم در صورتیکه ایشان ریئس جمهور بودند حد اقل طلاق کمتر بود عدالت بهتر بود وقتی عدالت اجراء شود اختلاس هم وجود ندارد ریخت پاش هم نیست حقوق نجومی معنا ندارد هرجای دنیا دیدید یه عده از مدیران حقوق غیر متعارف در یافت می کنند بدانید ایده سهیونیستهاست چون انهایکصدم جمعیت جهان هستند ولی همه جهان تحت سیتره انهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
ازبس بعضی دخترا دیوونه هستن آمار طلاق افزایش پیدا کرده به خیال خودش طلاق میگیره میره با یک نفر بهتر دیگه نمیدونه زنه مطلقه از نظر مرد یعنی....
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۳:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خوب جناب رحیم پور علت طلاق ها رو خوب فهمیدیم یه کم هم از 30 درصد علت اختلاس و یا از علت صد در صد اختلاس هل تو مملکت اسلامی بگو که مسئولین باید خادم باشند ن سرور مسئولین باید امین باشند نه دزد چه شده که در کتاب درسی از عدالت علی و آتش او بر دستان عقیل میگوییم اما در عمل حق مردمی که خود به جور تحریم در هم شکسته و بی روحیه هستند را هم چپاول میکنیم روزی نیست که یک خبر جدید از اختلاس و دزدی درج نشود
لطفا کمی هم در این مورد مانور دهید
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
گفتار شما حق است پاینده باشید
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
در قران اول به مردها در مورد جحاب تایید شده بعد به خانم ها .حتی در مورد لباس پوشیدن اقایان و خانمها .ما چونکه با قران بیگانه هستیم و قران را در ماه مبارک رمضان و عید استفاده میکنیم و معنی قران مهم تر از خواندن قران به زبان عربی است .چقدر اشاره شده که در مورد ایات قران کمی فکر کتید .یعنی باید قران را فهمید و بهش عمل کرد .اگر واقعا بهش عمل کتیم هم در این دینا و اخرت رو سفید خواهیم بود .باید از کسانی که به این دین مشرف شده اند .یاد بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
من چادری نیستم ولی حجاب معمولیمو دارم وبهش اعتقاد دارم.برای حفظ جامعه خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام اینراهمه مرها می دانند زن که کوجکترین ارایشی انجام دهد ودر خیابان ظاهر شود مشتری فحشا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینها همه قبول ولی چنددرصد از فروپاشی خانواده ها به خاطر فقر وبی پولی وبی کاری است؟بالای ۳۰ ٪
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه جوانان رو به راه راست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا همه جوانان رو به راه راست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
نفستون حققققققق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
اینان معتاد و عادت زده اند . کسی که شب تا بوق صبح پای ماهواره است و فرداشم انواع مدها رو در خیابان و محل کارش تجربه می کنه و سالی هم چند بار به بلاد کفر سفر داره ، دیگه قبحش ریخته میشه و به اصطلاح عادی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
حجاب باید با اعتقاد باشد. حجابی که از روی تظاهر به دین باشد هیچ ارزشی ندارد. حجاب باید هم باطنی و هم ظاهری باشد. متاسفانه من موارد زیادی دیده ام که حجاب را برای تظاهر می پوشند و اعتقاد قلبی به آن ندارند. این یک آفت است!
Iran (Islamic Republic of)
صابرراد
۱۹:۵۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسم الله الرحمن الرحیم
دوره قبلی نخست وزیری نتانیاهو،حدودا ۱۵ سال قبل بود که در کنگره آمریکا سخنرانی کرد در مورد راهای مهار ایران در حال قدرت گرفتن،چقدر. واضح وبی پروا گفت : ترویج ارتباط های نامشروع «جنسی»، بزرگترین و بهترین راه حل است،همان راهی که برای به زانو در آوردن حکومت اسلامی اسپانیا (آندلس) به کار بردن و پیروز شدن
آن روز تصمیم شیطانیشان را گرفتند،عمل کردند و الان در حال برداشت میوه های زهرآگین طلاق،خیانت ،قتل های جنسی،و..........هستند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بسیار‌عالی‌بود
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۹:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
اصلا این را بگوییم ما همه در یک کشتی وسط دریا هستیم کسی نمیتواند به کشتی که همه در انیم صدمه بزند مثلا کشتی را سوراخ کند چرا که باعث غرق شدن همه میشود بلکه همه باید کشتی را حفظ کنیم تا از طوفان ها بسلامت بگذریم و به سرمنزل برسیم واین مستلزم نگهداری از کشتی مان انهم وسط دریا و طوفان هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
چطور میتوان آمار طلاق رو کاهش داد
United States of America
بیکار
۱۹:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقای رحیم پور 50درصد طلاقها برمیگردد به مشکلات اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواسته برخی خانم ها خیلی زیاد است به هیچ چیز قانع نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
انسان بودن و اخلاق ربطی به حجاب ندارد و به ذات هر کس بستگی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
دوست عزیزحرف شمامتین آیاتذمین میکنیدهمه جامعه ذات دلخواه توراداشته باشداگرنبودهرکس هرکاری دوست داردانجام بده مردی مست سرراه خواهرتومیگیره ابرازعلاقه کاذب می کند آیابایدبی خیال بودیاقانون تودهنش بزنه اندک آدمای بی هویت میگن به قانون چه ربطی داره دخترخودش جوابش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
غربی ها این چیزا براشون مهم نیست و عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خداوندا به مردان ما غیرت وبه زنان ما عفت عطا فرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
نصف طلاق ها بر اثر مشکلات اقتصادی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
من عاشق حجاب هستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر رحیم‌پور ازغدی
آخرین اخبار