امتناع اردن از تحویل دختر صدام به عراق

پایگاه سومریه نیوز از امتناع دولت اردن از پاسخ به درخواست‌ها برای تحویل رغد، دختر صدام دختر دیکتاتور سابق عراق، به بغداد خبر داد.

امتناع اردن از تحویل دختر صدام به عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، یک منبع دولتی اردن گزارش داد کشورش درخواستی مبنی بر تحویل رغد، دختر صدام حسین، به عراق دریافت کرده است. به گفته وی، این درخواست از جمله درخواست‌های متعددی است که به همین منظور در سال‌های گذشته ارائه شده است.

این منبع در ادامه تصریح کرد: اردن تاکنون این درخواست‌ها را نادیده گرفته و هیچ توضیحی نیز در این زمینه ارائه نکرده است و علت آن، این مسئله است که دختر صدام حسین به عنوان میهمان پادشاه و مردم، در این کشور اقامت دارد.

گفتنی است، دولت عراق در روز پنجم فوریه 2018 لیستی منتشر کرد که نام 60 تن از افراد تحت پیگرد از جمله نام دختر صدام حسین در این لیست آورده شده بود.

گفته می‌شود رغد در واکنش به این فهرست گفته است از زمان اعدام پدرش، هیچ حرفی نزده و از درج نامش در لیست افراد تحت پیگرد دولت عراق متعجب شده است. وی همچنین تهدید کرده است که از تمام کسانی که به او تهمت زده‌اند، شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عراق ، اردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار