قهرمانی های سلطان خاک رس ادامه دارد/ یازدهمین قهرمانی نادال در بارسلونا

مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی در فینال رقابت‌های تنیس بارسلونا برای یازدهمین بار فاتح این رقابت‌ها شد.

قهرمانی های سلطان خاک رس ادامه دارد/ یازدهمین قهرمانی نادال در بارسلونا

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رافائل نادال تنیسور نامدار اسپانیایی در دیدار فینال تنیس بارسلونا، رو در روی استفانوس سیتسیپاس یونانی قرار گرفت و به سادگی موفق شد بر حریف 19  ساله خود غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
نادال که پیش از این ۱۰ بار قهرمان این مسابقات شده بود، برابر این تنیسور کم سن وسال طی یک ساعت و ۱۸ دقیقه در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۲ و ۶-۱ به برتری دست یافت.
استفانوس تا قبل از دیدار فینال حتی یک ست هم نباخته و دومنیک تیئم نفر هفتم جهان را در مرحله یک چهارم نهایی و کارنو بوستا نفر یازدهم جهان را  در مرحله نیمه نهایی حذف کرده بود.


نادال که به دلیل تبحردر بازی بر روی زمین‌های رسی به «سلطان خاک رس » شهرت دارد، با قهرمانی در بارسلونا یک بار دیگر مهارت خود را به رخ کشید و آمادگی خود را برای رقابت‌های تنیس اوپن فرانسه نشان داد.

اوپن فرانسه موسوم به رولان گاروس ۲۷ ماه می‌شروع می‌شود و با توجه به غیبت راجر فدرر، و این که نواک جوکوویچ و اندی مورای هنوز کاملا از آسیب دیدگی رها نشده اند، بازیکن دیگری که بتواند مانع قهرمانی نادال در این مسابقات شود، وجود ندارد.
انتهای پیام/


نادال قهرمان تنیس بارسلونا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار