فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

باید بدون نگاه حزبی در بسیج کار کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت:باید بدون نگاه حزبی در بسیج کار کرده و بر اساس نگاه انقلاب و آرمان‌های انقلاب‌گرا کار کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن فخرل دیروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی زواره برگزار شد ضمن تبریک هفته اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان اظهار داشت: از صدر اسلام گرفتار نفوذی‌ها بوده‌ایم و باید بدانیم که دشمنان ساکت نیستند، خیلی ساده‌انگارانه است که فکر کنیم دشمنی وجود ندارد، اگر این‌طور دیده می‌شود که حرکتی انجام نداده‌اند به این دلیل است که ما قوی هستیم.

وی با اشاره به این‌که نقشه دشمنان زدن پرنده پرواز تشیع است، افزود: دشمن به دنبال زدن زره ولایت است و دست‌بردار هم نیستند؛ این‌ها اختلافات مذهبی به نام‌های مختلف درست می‌کنند و این نقشه‌های دشمنان از گذشته بوده است که امید داریم با ظهور امان زمان(عج) نقشه‌های دشمنان نقش برآب شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: دشمنان بدانند نیروهای انقلابی با تیزبینی نفوذ آن‌ها را پاسخ می‌دهند؛ گاهی نفوذ به صورت فرهنگی و خانوادگی است و گاهی می‌گویند اجازه ندهید جمعیت ایران رشد کند، نباید با سهل‌انگاری و به‌ سادگی از کنار این اتفاقات بگذریم.

وی تأکید کرد: باید بدون نگاه حزبی در بسیج کار کرده و بر اساس نگاه انقلاب و آرمان‌های انقلاب‌گرا کار کنیم، در راستای سامان‌بخشی به کارهای بسیج مبنای مسجدمحوری را در کنار روحانیت باید ادامه داد.

در ادامه مهدی حمامی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی زواره گفت: در طول این دو سال مسؤولیت خطیری بر دوش ما گذاشتند که از کاربردی‌ترین سال‌های زندگی شخصی بنده بود، در این مدت یاد گرفتیم خیلی از توانستن‌ها تحقق پیدا می‌کند و این تجربه چراغی برای آینده کاری ما است.

وی با اشاره به این‌که مأموریت اصلی سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، عنوان کرد: اجرای مراسمات ملی و مذهبی و همایش غدیر، کمک به مراسمات مذهبی، برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار، تشییع شهید گمنام، دیدار با رزمندگان، برگزاری اردوی راهیان نور و... از جمله فعالیت‌های این دو ساله بوده است.

در ادامه حسین صادقی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید صدوقی زواره ابراز کرد: بعد از 17 سال در شهر خود خدمت می‌کنم و به سمت همه عزیزان دست کمک دراز می‌کنم.

وی تأکید کرد: تا بسیج هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی تهدید نخواهد شد و باید بسیج را تقویت کرد تا به هدف رسید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.