هاشمی:

خودشیفتگی بزرگترین مشکل ایرانی‌هاست/ امیدوارم کترینگ تهیه غذای بیماران به مادر جون و مسعود تغییر نام ندهد

خودشیفتگی بزرگترین مشکل ایرانی‌هاست/ امیدوارم کترینگ تهیه غذای بیماران به مادر جون و مسعود تغییر نام ندهدوزیر بهداشت گفت: امیدوارم بخش خصوصی در حوزه سلامت کارهای بیشتری انجام دهد و این کترینگ در آینده تبدیل به کترینگ مادرجون و مسعود نشود.
 
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن هاشمی وزیر بهداشت عصر امروز در مراسم افتتاح کترینگ تهیه غذای بیماران بیمارستان‌های تهران و البرز که در دفتر مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: من از گروه تولید این کترینگ به دلیل این نگاه زیبایی که به بخش سلامت تشکر می‌کنم زیرا آنها علی‌رغم همه سختی‌های کار با دولتی‌ها توانسته‌اند گام‌های مؤثری بردارند.

وی ادامه داد: قطعا اگر در این گونه مسائل دولت شریکشان نبود، امروز از این گروه‌ها یادگاری‌های بیشتری در سطح کشور داشتیم و به نظرم این اقدام یک حرکت خوب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد که تعدادشان کم نیست چیزی را ندانسته ادعای اگاهی می‌کنند، افزود:یکی از گرفتاری‌های ما در ایران این است که خودشیفته‌ایم و متأسفانه نمی‌توانیم این مسئله را حل کنیم.

وزیر بهداشت گفت: سایر کشورهای دنیا در سال‌های قبل همین مسیر را رفته‌اند و به نظرم لزومی ندارد که تهیه و توزیع و طبخ غذا بر عهده مدیر بیمارستان باشد زیرا گرفتاری های ناشی ازاینکار مدیر بیمارستان را از پیمودن مسیر دانش و کشف مهارت‌های پزشکی همگام با دنیا بازمی‌دارد.

امیدوارم دولتی‌ها با بخش خصوص رقابت نکنند

هاشمی با اشاره به اینکه من امیدوارم دولتی‌ها با بخش خصوصی رقابت نکنند، ادامه داد: متأسفانه دولتی‌ها در گام اول اجازه رشد به بخش خصوصی نمی‌دهند که پس از گذشت زمان هدف اولیه فراموش می‌شود زیرا هزینه تمام شده خدمات در دست دولتی بیشتر است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در برخی مواقع کارهای عجیبی انجام می‌دهیم، تأکید کرد: افراد بسیاری علاقمند به کار در بخش خصوصی هستند و من امیدوارم که کارهای بیشتری در بخش سلامت انجام شود و این کترینگ ها در آینده تبدیل به کترینگ مادرجون و مسعود نشود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه اسم باحالی خوبه همینو بذارید