امیدواری به توسعه و تعالی کشور با نیروی کار متعهد و کارآمد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت:با نیروی کارمتعهد و کارآمد می‌توان به توسعه و تعالی کشورامیدواربود.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با تبریک یازدهم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام کارگر گفت: نیروی انسانی متعهد، ماهر و کارآمد یکی از سرمایه‌های بی بدیل هر کشور محسوب می‌گردد که می‌توان با اتکا به آن در مسیر توسعه و تعالی قدم برداشت.

نماینده مردم اردکان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار و تلاش به آفرینش و نوآوری منجر می‌شود اظهار داشت: حفظ کرامت جامعه کارگری باید سر لوحه مسئولان در رسیدگی به خواست‌ها و مطالبات آنان باشد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از جامعه شریف کارگری استفاده کرد و نظرات تشکل‌های کارگری را در تدوین یا اصلاح قوانین اعمال نمود تا چالش‌های این حوزه با قوانین روزآمد و اجرایی، کاهش یابد.

تابش با اشاره به اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور در حوزه کارگری است، گفت: نبود امنیت شغلی، معیشت پایدار و فعالیت تشکل‌های کارگری از دغدغه‌های همیشگی این قشر بوده است که امیدوارم همه مسئولان صدای جامعه کارگری باشند و این معضلات بخصوص تلاش برای افزایش توان خرید کارگران و حل معضل قرارداد‌های موقت، مرتفع گردد.

انتهای پیام/ ا

حفظ کرامت جامعه کارگری باید سر لوحه کار مسئولان قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.