فراز و نشیب پارس جنوبی جم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان لیگ هفدهم توانست رده پنجم جدول را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ۶۲ امتیاز توانست از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند.

این تیم جنوبی که با مهدی تارتار توانسته بود برای نخستین بار راهی لیگ هفدهم شود، ضمن حفظ سرمربی خود حدود ۸۰ در صد بازیکنان تیم را نگه داشت و تنها با تغییرات کوچکی در ترکیب تیم آماده هفدهمین دوره از مسابقات فوتبال لیگ برتر شد.

شاید قبل از آغاز لیگ هفدهم کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم جنوبی با بازیکنان جوان و جویای نام خود بتواند با تیم‌های مدعی و با سابقه لیگ برتری رقابت کند، اما شاگردان تارتار در همان بازی نخست خود در شهر تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در همان ابتدای کار این تیم تبریزی را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد تا برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتری خط و نشان جدی بکشد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نیم فصل اول لیگ هفدهم تیم‌هایی مانند پیکان، صنعت نفت و استقلال خوزستان را شکست داد و تنها برابر تیم پرسپولیس و فولاد نتیجه را واگذار کرد.

فراز و نشیب پارس جنوبی جم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

شاگردان تارتار در پایان نیم فصل اول شگفتی ساز لیگ هفدهم نام گرفتند و با ۸ پیروزی، ۵ مساوی، ۲ باخت، ۲۳ گل زده، ۱۱ گل خورده و تفاضل گل مثبت ۱۲ در رده دوم جدول قرار گرفت تا رقیب جدی رای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

اما شروع طوفانی تیم پارس جنوبی جم با آغاز نیم فصل دوم لیگ هفدهم با افت همراه شد و شاگردان تارتار نتوانستند برخلاف انتظارات آن طور که باید برابر تیم‌ها نتیجه گیری کنند.

فراز و نشیب پارس جنوبی جم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم لیگ تنها برابر تیم‌های پدیده مشهد، نفت و مشکی پوشان دیار خراسان موفق به کسب پیروزی شدند و در پایان این نیم فصل ۳ برد، ۹ تساوی و ۳ باخت بدست آوردند.

فراز و نشیب پارس جنوبی جم در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال

این تیم جنوبی که در ابتدای لیگ هفدهم از مدعیان عنوان کسب قهرمانی بود و حریف اصلی تیم پرسپولیس به شمار می‌رفت در پایان لیگ با ۱۱ برد، ۱۴ مساوی، ۵ باخت، ۳۴ گل زده، ۲۴ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۱۰ و با ۴۷ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/

بررسی عملکردتیم پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار