نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)داستان تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

تیم رئال مادرید با پیروزی چهار بر سه در مجموع دو مسابقه مقابل بایرن مونیخ، به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» و با قضاوت  «جونیت چاکر» ترکیه ای برگزار کردند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید و با توجه به پیروزی دو بر یک رئال در بازی رفت، کهکشانی ها به فینال راه یافتند.

بایرنی ها با توجه به شکست در بازی رفت، این مسابقه را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی مسابقه موفق به گلزنی شدند. در دقیقه سه ارسال توماس مولر از سمت راست به محوطه جریمه رئال، با دفع ناقص و اشتباه سرخیو راموس همراه شد و توپ برگشتی را جاشوا کیمیش با یک ضربه دقیق، وارد دروازه رئال کرد تا این بازیکن همانند بازی رفت زننده اولین گل مسابقه باشد.

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)/قصه تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

رئالی ها پس از دریافت گل جلو کشیدند و آنها نیز خیلی زود توانستند دروازه بایرن را باز کنند. سانتر دقیق مارسلو در دقیقه 11 از جناح چپ روی تیر دوم بایرن، روی سر کریم بنزما که توسط مدافعان حریف مهار نشده بود فرود آمد تا این مهاجم فرانسوی به راحتی با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند.

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)/قصه تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

بایرن ها دوباره جلو کشیدند اما این بار رئالی ها بهتر و منطقی تر دفاع می کردند. در دقیقه 32، ریبری با یک حرکت بسیار خوب از سمت چپ، توپ خوبی را درون محوطه برای مولر مهیا کرد اما ضربه مولر ضرب لازم را نداشت و ناواس موفق شد آن را مهار کند. چند دقیقه بعد لواندوفسکی در محوطه جریمه با ناواس تک به تک شد اما ضربه محکم پای چپ او توسط ناواس مهار شد. در بازگشت نیز خامس نتوانست دروازه خالی رئال را باز کند تا بازی یک بر یک باقی بماند.

در وقتهای تلف شده نیمه نخست بحث برانگیزترین صحنه مسابقه رقم خورد. جایی که سانتر بازیکنان بایرن مونیخ در محوطه جریمه رئال به دست مارسلو که باز شده بود برخورد کرد اما داور ترکیه ای مسابقه در تصمیمی عجیب این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا مونیخی ها مانند بازی رفت ، از داوری پنالتی طلبکار باشند.

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)داستان تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

نیمه دوم با یک اشتباه عجیب از اولرایش دروازه بان بایرن آغاز شد تا رئال گل دوم را هم به ثمر برساند. در دقیقه 46 تولیسو توپ را رو به عقب برای اولرایش فرستاد و او به طرز عجیبی روی زمین سر خورد توپ از او عبور کرد تا بنزما به راحتی دروازه خالی را باز کند. 

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)/قصه تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

بایرنی ها که حالا برای صعود به دو گل احتیاج داشتند سراپا حمله شدند . در دقیقه 50 شوت آلابا که در بین راه به واران برخورد کرد از مسیر منحرف شد اما ناواس به خوبی توانست این توپ را مهار کند.  در بین حملات بایرن ، شاگردان زیدان چشم به ضدحملات نیز بسته بودند و یکی دو بار کریستیانو رونالدو در موقعیت گلزنی قرار گرفت که مانند بازی رفت ناکام بود و نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد.

در دقیقه 63 شاگردان هاینکس به گل دوم رسیدند. سانتر زوله از سمت راست، با دفع ناقص واران به خامس رسید. شوت او ابتدا توسط مدافعان دفع شد و بعد در برگشت در مصاف تک به تک به ناواس، با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. خامس بعد از باز کردن دروازه تیم سابقش خوشحالی نکرد.

رئال مادرید 2(4) - بایرن مونیخ 2(3)/قصه تکراری صعود بحث برانگیز کهکشانی ها به فینال

باوارایی ها کمتر از 30 دقیقه فرصت داشتند تا یک گل دیگر بزنند و صعود کنند به همین دلیل حملات را از سرگرفتند. دقیقه 74 شوت سهمگین تولیسو با واکنش زیبای ناواس راهی به دروزاه رئال پیدا نکرد. حملات مونیخی ها در دقایق پایانی شدت بیشتری گرفت و ضربه سر هوملز در دقیقه 92 که با فاصله کم به کنار دروازه رفت، آخرین موقعیت سرخپوشان بود که از دست رفت.

در نهایت رئال مادرید با تساوی دو بر دو در این دیدار و پیروزی چهار بر سه در مجموع دو دیدار راهی فینال کیف شد و منتظر دیدار رم و لیورپول برای مشخص شدن حریفش در فینال می ماند. این سومین صعود پیاپی رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. رکوردی که زیدان را در کنار مارچلو لیپی که سه بار پیاپی موفق شده بود یوونتوس را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، قرار داد.

انتهای پیام/

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار