شهردار سابق نیویورک: ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به وکیلش داد تا دانیلز را ساکت کند

رودی جولیانی اعلام کرد دونالد ترامپ برای ساکت نگهداشتن بازیگر زن فیلم‌های مستهجن که با او رابطه غیراخلاقی داشته است، 130 هزار دلار به وکیلش داده بود.

شهردار سابق نیویورک: ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به وکلیش داد تا دانیلز را ساکت کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، که در ماه‌های گذشته به تیم حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیوسته است، روز چهارشنبه اعلام کرد ترامپ مبلغ 130 هزار دلار به وکیلش پرداخت کرد تا آن را به عنوان حق السکوت به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم های مستهجن که اعلام کرده ترامپ با او رابطه غیراخلاقی داشته است، بدهد.

جولیانی که یکی از دوستان قدیمی ترامپ و دادستان سابق فدرال نیز است، در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: رئیس جمهور درباره مبلغ 130 هزار دلار و پرداخت آن به کوهن اطلاع داشت. او درباره اینکه قرار است این پول کجا خرج شود اطلاعی نداشت ولی مقدمات کلی که مایکل (کوهن) وظیفه نظارت بر آن را داشت، آگاه بود.

شهردار سابق نیویورک در ادامه گفت: آنها (دانیلز و وکیلش) از طریق یک شرکت حقوقی اقدام کردند  و رئیس جمهور آن را پرداخت کرد.

جولیانی اظهار داشت این پول از محل ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ پرداخت نشده است و قوانین مالی مبارزات انتخاباتی را نقض نمی کند.

کاخ سفید تاکنون واکنشی به اظهارات جولیانی نشان نداده است.

دونالد ترامپ در تاریخ 5 آوریل در حضور خبرنگاران اعلام کرد هیچ اطلاعی در خصوص  پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های مستهجن ندارد. او گفت:  اگر وکیل من آن را پرداخت کرده است از او بپرسید. مایکل وکیل من است.

مایکل کوهن، وکیل ترامپ نیز اعلام کرد مبلغی که به دانیلز داده است از جیب خودش بوده و رئیس جمهور آن را پرداخت نکرده است.

کاخ سفید نیز هرگونه ارتباط غیراخلاقی ترامپ با دانیلز را رد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار