نقش مهم صنعت برق در تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی»

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت:با قدرت برای رسیدن به اهداف چشم انداز 1404شرکت توزیع برق استان زنجان گام برمی داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیزاده مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان  با اشاره به اینکه برق لازمه زندگی و صنعت برق فراهم کننده این نعمت ارزشمند امروزی است، گفت: صنعت برقی‌ها و افرادی که در تلاشند تا برق را به بهترین شکل و با بهترین کیفیت به هم وطنانمان برسانند باید این روز را پاس داشته و آنرا بهانه‌ای کنیم برای ارج نهادن به تلاشی که نتیجه آن آرامش پایدار برای مردمان این مرز و بوم است.

وی افزود: یقیناً نقش صنعت برق در تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» بسیار مهم خواهد بود چرا که تولید برق مطمئن و پایدار نقش حیاتی را برای تداوم فعالیت منظم صنایع داخلی بر عهده دارد.

  علیزاده  با بیان اینکه برنامه‌های چشم انداز ۱۴۰۴ این شرکت اقتباس گرفته از اعداد ۱۴۰۴ است بطوریکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته تلفات انرژی برق استان را که در حال حاضر ۱۸.۱۷ درصداست به عدد ۴ خواهیم رساند گفت: در حال حاضر از نرم کشوری (بیش از ۱۰ درصد) است دروضعیت خوبی قرار داریم.

وی راهکار‌های اصلی رسیدن به تلفات ۴ درصدی که قابل رقابت در کلاس جهانی است را در سایه بهره مندی از فناوری‌های نوین از جمله کابل خودنگهدار و اجرای برخی پروژه‌های فنی و همچنین مقابله با انشعاب‌های برق غیرمجاز عنوان کرد.

وی برنامه استراتژیک دوم را ارائه خدمات غیرحضوری به مردم ومشترکین برق مطرح کرد و گفت: در چشم انداز ما عدد یعنی رسیدن به جایگاهی که مردم با آسایش و آرامش خیال از منازل خود با خدمات ما در تعامل باشند و کار‌های خود را بدون مراجعه حضوری به امور‌ها و اداره‌های اقماری انجام دهند؛ که در این خصوص نیز فعالیت‌های خوبی از جمله ارائه ۲۲ خدمت از طریق وب سایت شرکت به آدرس www.ZEDC.ir و سامانه پرداخت غیرحضوری قبوض برق به شماره ۱۵۲۱ می‌توان اشاره کرد.

مهندس علیزاده برنامه سوم چشم انداز شرکت را رسیدن به حداقل خاموشی برق مشترکین یعنی به عدد ۱۴۰ دقیقه درسال به ازای هرمشترک عنوان و تاکید کرد: با تجهیز واحد‌های عملیاتی این شرکت به فناوری روز دنیا از جمله خط گرم زمینی وهوایی که بدون اعمال خاموشی برق اقدام به تعمیرات واصلاحات شبکه‌های توزیع برق خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز تمامی امور‌های اجرایی به اکیپ عملیاتی خط گرم هوایی مجهز خواهند شد؛ و با استعانت از پرودگار متعال به چشم انداز ترسیم شده شرکت دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ن

تولید برق مطمئن و پایدار نقش حیاتی  در تداوم فعالیت منظم صنایع داخلی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.