پرچم‌داران جدید اچ‌تی‌سی دوم خرداد از راه می‌رسند +فیلم

اچ تی سی پرچم داران جدید خود را با نام U12 و U12plus، با سخت افزار قدرتمند و دوربین دوگانه را 23 مه(2 خرداد) به بازار عرضه می‌کند.

پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی دوم خرداد از راه می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اچ‌تی‌سی در اقدامی نوآورانه به‌جای نمایش بخشی از پرچم‌دار مورد انتظار خود، تصویری از ماژول‌های سخت‌افزاری داخل آن را برای اعلام تاریخ رونمایی از این محصول انتخاب کرده است.


براساس گزارش‌های منتشر شده پیرامون U12، انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی برای آن دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی با امکان زوم اپتیکال و دوربین سلفی دوگانه‌ی ۸ مگاپیکسلی برگزیده باشد.


اچ‌تی‌سی در جدیدترین پست توییتری خود گوشی هوشمند مورد انتظار U12 را این‌گونه توصیف می‌کند:
گوشی هوشمندی که عملکردی فراتر از مشخصات سخت‌افزاری خود ارائه می‌دهد، به‌زودی از راه می‌رسد. پیش بینی‌ها از وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی بدون حاشیه +QHD، حافظه رم حداکثری 6 گیگابایتی و باتری 3420 میلی آمپرساعتی خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد که مشکل به روز رسانی‌ها با تاخیر در پرچم‌دار جدید تایوانی مرتفع خواهد شد؛ زیرا گزارش‌ها حکایت از پیوستن اچ‌تی‌سی به پروژه‌ی تربل گوگل ( به منظور سرعت بخشی در به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ) دارند.
در ادامه فیلمی در خصوص مشخصات پرچم‌دار جدید HTC را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

تصاویر و مشخصات فنی گوشی K30 شرکت الجی فاش شد +عکس

گوشی Note 6 کولپد با دوربین دوگانه سلفی عرضه شد +تصویر

انتها پیام/
اچ‌تی‌سی U12و U12plus را به بازار عرضه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار