زمان اعلام حکم قطعی مترجم برانکو مشخص شد/ برخورد کمیته اخلاق با صادرکنندگان مجوز سفر پیروانی و نیک سیرت به امارات

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پس از صدور دستور موقت برای مترجم برانکو ایوانکوویچ حکم نهایی او را بین یک تا 2 هفته دیگر اعلام می کند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر به بازیکنان این تیم ویدیویی را به صورت زنده در صفحه مجازی اش منتشر کرد که در آن  اصغر نیک‌سیرت، اظهاراتی داشت  که برخی آن را منصوب به برانکو می دانند و همین باعث شد تا به کمیته اخلاق احضار شود 

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم با احضار نیک سیرت از او درخواست کرد درباره این اقدام توضیحاتش را ارائه دهد. در نهایت این کمیته با صدور دستور موقت برای مترجم برانکو او را تا زمان اعلام حکم قطعی از حضور در بازی های رسمی محروم کرد.

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: طبق دستور موقتی که برای نیک سیرت صادر شده است او به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب نمی تواند در بازی های رسمی تیم پرسپولیس را همراهی کند. حکم قطعی نیک سیرت هم بین یک تا 2 هفته دیگر صادر می شود.

تورک همچنین درباره اقدام های صورت گرفته برای صدور مجوز سفر افشین پیروانی و اصغر نیک سیرت همراه تیم پرسپولیس به امارات برای دیدار با الجزیره امارات بیان کرد: هیچ نهادی حتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی تواند برخلاف حکم کمیته اخلاق عمل کند و به افرادی که ما حکم محرومیتشان را صادر کرده ایم، مجوز بدهد. به همین دلیل پیروانی و نیک سیرت نمی توانند به امارات بروند و با افرادی که چنین مجوزی صادر کنند، برخورد می کنیم. AFC و فیفا روی احکام کمیته اخلاق حساسیت ویژه ای دارند و باید تمام احکام این کمیته اجرا شود.

با این وجود احتمال دارد در صورت تداوم همکاری برانکو و نیک سیرت، این مترجم هفته های ابتدایی لیگ برتر هجدهم و دیدار سوپرجام را از دست بدهد.

انتهای پیام/

مترجم برانکو محروم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار