۲۱ هزارو ۶۹۰ خانوار به مشترکان گاز لرستان افزوده شد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۲۱ هزار و ۶۹۰ خانوار سال گذشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و به شمار مشترکان شرکت گاز استان افزوده شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: هم اکنون حدود ۴۸۷ هزار خانوار لرستانی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اجرای ۵۹۲ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در سال ۹۶، افزود: با نصب ۹ هزار و ۱۰۰ انشعاب در سال گذشته، این تعداد به ۲۴۱ هزار انشعاب رسیده است.

وی همچنین شبکه اجرا شده گاز در استان را ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر برشمرد و بیان کرد: تاکنون ۴۹۳ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی از گاز طبیعی بهره‌مند شده اند که از این تعداد ۱۱۷ هزار مشترک مربوط به بخش روستایی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان خاطر نشان کرد: از مجموع ۲۵ شهر استان هم اکنون ۲۳ شهر به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند که این میزان، معادل ۹۹ درصد کل جمعیت شهری لرستان است.

لطفعلیان افزود: ۷۳ درصد جمعیت روستایی استان در قالب یکهزار و ۱۲۴ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده اند و تا پایان سال جاری نیز گازرسانی به بیش از یکهزار و ۴۰۰ روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام /پ

 

گاز رسانی در نقاط محروم لرستان

برچسب ها: گاز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.