یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی و راه‌اندازی سایتی شده است که در آن می‌توان نرم‌افزارهای مالی را دریافت کرد و فضای کسب‌وکار خود را رونق داد.

رونق فضای کسب‌وکار به کمک فناوری‌های نوینبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زد.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی این فناوری و طرح‌ها بپردازد.

هر یک از بنگاه‌های تجاری نیازمند ابزارهای حرفه‌ای و دقیقی هستند که به کمک آن‌ها بتوانند حوزه حسابداری خود را مدیریت کنند.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سایتی شده است که در زمینه بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری به شرکت‌های تجاری مشاوره می‌دهد.

این استارت‌آپ با به کارگیری دانش و تجربه در زمینه‌های مختلف حسابداری و کامپیوتری، نرم‌افزارهای مالی را طراحی کرده است که این اطمینان را به صاحبان کسب‌وکار می‌دهد که با اطمینان بسیار بیشتری بتوانند سازمان خود را مدیریت کنند.

 فضای کسب و کار را با کمک یکی از استارت آپ‌ها بهبود ببخشید

این استارت‌آپ با هدف به کارگیری راهکارهای ساده و روان به دنبال ارائه پاسخ‌هایی متناسب با نیازهای حرفه‌ای مشتریان است.

نرم‌افزارهای تولید شده بوسیله این استارت آپ، شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های بازرگانی، شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های پیمانکاری و بنکداران و توزیع‌کنندگان کالا تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

چشم‌انداز برنامه به گونه‌ای است که  طراحی نرم‌افزارهای مالی فضای کسب‌وکار و فرآیندهای موجود در آن را تغییر دهد تا با توجه به صنعت و پیچیدگی‌ها و روابط سازمانی راهکارهای مناسب را معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار