دو ومیدانی قم در ره سنی نوجوانان قهرمان کشور شد

دو و میدانی قم پس از قهرمانی در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور در حضور استان‌های مدعی،در رده سنی نوجوانان نیز جام قهرمانی به استان قم اختصاص پیدا کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ دو و میدانی قم سال ۹۷ را به رؤیایی‌ترین شکل ممکن آغاز کرده و بلافاصله پس از قهرمانی قم در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور در حضور استان‌های مدعی، در رده سنی نوجوانان نیز جام قهرمانی به استان قم اختصاص پیدا کرد.

پس از اتفاقات پیرامون تیم فوتبال صبای قم و مسائلی که وجهه ورزش قم را لکه دار کرد و از سوی دیگر وضعیت نامشخص تیم‌های ورزشی قم و در رأس آن‌ها تیم فوتسال لیگ برتری قم، اکنون دو و میدانی کاران قمی در سطح کشور آبرو می‌خرند و موفقیت آن‌ها مرهمی بر زخم‌های ورزش قم است.

تیم دو و میدانی نوجوانان پسر قم در مسابقات قهرمانی کشور در سنندج موفق شد با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی دست پیدا کند و بالاتر از استان‌های تهران، گلستان و همدان قرار گیرد در حالی که کسب یک طلا و یک نقره در ماده ۲۰۰ متر نشان از سلطه استان قم بر این ماده در بخش پایه داشت.

در این مسابقات علی محمد زابلی مدال طلای پرش با نیزه با حد نصاب ۳ متر و ۴۰ سانتی متر را به دست آورد و تیم قم مدال طلای ماده رله امدادی را با زمان ۲ دقیقه و ۳ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه از آن خود کرد و قهرمان شد.

در ماده ۲۰۰ متر، هر ۲ شرکت کننده قمی زودتر از سایرین از خط پایان عبور کردند به طوری که علی قاسم بابایی مدال طلای ماده ۲۰۰ متر با زمان ۲۲ ثانیه و ۳ صدم ثانیه را کسب کرد و محمدباقر محمدی با زمان ۲۲ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه به مقام دوم و نایب قهرمانی رسید و قم با همین ۴ مدال توانست قهرمان نوجوانان ایران شود.

تیم جوانان پسر قم نیز چندی قبل در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور با ۲ طلا، ۵ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسیده بود و در بخش دختران نیز، قم در ۴۰۰ متر با مانع در روزهای رکود خود توانسته بود توسط زهرا رضایی صاحب نشان برنز جوانان دختر کشور شود.
انتهای پیام/ح

دومین قهرمانی متوالی دو و میدانی قم در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.