خوش نظر: از حق واترپلوئیست های جوان سایپا نمی گذریم

مدیر ورزشی تیم سایپا درباره حواشی فینال سوپر لیگ واترپلو گفت: ما هرگز از حق خود نمی گذریم و به خاطر واترپلوئیست های جوان تیممان این بار کوتاه نمی آییم.

به گزارش خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین خوش نظر مدیر ورزشی تیم سایپا درباره درگیری های رخ داده در فینال سوپر لیگ واترپلو میان سایپا و نفت امیدیه و این که گفته می شود آغاز کننده درگیری تماشاگران تیم سایپا بوده اند گفت: فیلم تمام اتفاقات وجود دارد. تماشاگران دو تیم در یک سکو نشسته بودند. پس چطور می توان گفت تماشاگران سایپا درگیری را آغاز کرده اند. تیم ما در کوارتر سوم 10 بر 7 جلو بود و در آستانه قهرمانی قرارداشت. چرا تماشاگر ما باید بازی را به هم بزند. مطمئنا منطقی نیست. اگر فیلم ها را مشاهده کنید لیدرها و بایکنان تیم ما تماشاگران را به آرامش دعوت می کنند.

مدیر ورزشی تیم سایپا اضافه کرد: ما هرگز از حق خود نمی گذریم و به خاطر واترپلوئیست های جوان تیممان این بار کوتاه نمی آییم. تمام فیلم ها برای ارائه به وزارت ورزش وجوانان  آماده است. اگر نتیجه ای از این جلسات گرفته نشد به فینا شکایت می کنیم. سایپا تیمی جوان است که سه سال است برای این جوان ها  هزینه کرده است و در بیشتر مواقع در بحث اخلاق  درهمه رشته ها سرآمد بوده است.

او با اشاره به جنجال در بازی برگشت این دو تیم در جریان مرحله پلی آف ادامه داد: اگر با عاملین اتفاقات وحواشی  بازی برگشت پلی آف بین سایپا و نفت امیدیه محکم برخورد می شد امروز شاهد این اتفاقات نبودیم. در همان بازی مسئولان فدراسیون می دانستند استخر امیدیه مناسب برگزاری مسابقه نیست اما مسابقه را برگزار کردند. دو بازیکن امیدیه در بازی رفت کارت قرمز گرفتند اما در بازی برگشت در تیمشان حضور داشتند. با این شرایط چه برخورد محکمی با این تیم شده است؟

 

انتهای پیام/

اظهارات خوش نظر درباره حواشی واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار