حجت الاسلام کلانتری:

پاتوق اندیشه در دانشگاه آزاد راه اندازی می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی پاتوق اندیشه در این دانشگاه خبر داد.

 پاتوق اندیشه در دانشگاه آزاد راه اندازی می‌شودبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین نشست شورای هماهنگی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: تببین سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، هم اندیشی و هم افزایی فکری، ترویج شیوه‌های انقلابی گری، تبیین برنامه‌های ملی فرهنگی و دانشجویی و تقسیم کار استانی به ویژه برنامه‌های تابستان و نیز برگزاری کارگاه‌های تخصصی درباره مسائل فرهنگی دانشگاه از مهم‌ترین محور‌های این نشست بود.

وی با بیان اینکه پاتوق اندیشه در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود، افزود: تغییر و تحول در ستاد و صف، یکی از مهم‌ترین اقدام‌های حوزه فرهنگی بود که طی یک سال اخیر و در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

مقررات فرهنگی دانشگاه به صورت محترمانه به دانشجویان اطلاع داده شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به حفظ فضای عمومی دانشگاه به عنوان دانشگاه اسلامی اشاره و مطرح کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید باید ضوابط و مقررات فرهنگی دانشگاه به صورت محترمانه به دانشجویان اطلاع داده شود تا از قوانین مربوطه آگاه شوند.

کلانتری با تاکید بر لزوم شبکه سازی در فضای فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برای پیشبرد اهداف، گفت: نیرو‌های فرهنگی باید به درستی انتخاب شوند، نیرویی که انقلابی باشد، متوجه حرکت باشد، باانگیزه بوده و خسته نباشد، در واقع برای تحول فرهنگی در دانشگاه باید کار را از خودمان شروع کنیم؛ در فضای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، کار ویترینی صرف مد نظر نیست.

وی آموزش‌های متمرکز از طریق برگزاری اردو‌های معرفتی، تشکیل نشست‌های آموزشی متمرکز در سطح کشور، اردوی راهیان نور، پیاده روی اربعین، برگزاری جشنواره‌های قرآنی و دینی و همچنین توجه به موضوع ازدواج دانشجویی را از دیگر اولویت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برشمرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه سند راهبردی فرهنگی این دانشگاه را مبنای حرکت فرهنگی در سال جاری عنوان و مطرح کرد: باید پاتوق اندیشه در دانشگاه ایجاد و در این فضا، درخصوص مسائل روز کشور بحث و تبادل نظر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار