اجرای ده‌ها طرح گردشگری و تفریحی با مشارکت بنیاد مستضعفان در مازندران

با مشارکت شرکت هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور، ده‌ها طرح تفریحی، توریستی و دریایی در ۵ شهر مازندران ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیلی، مدیر عامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان کشور به سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی بنیاد در منطقه نمک آبرود و ساحل  و اجرای طرح‌های مختلف در این منطقه اشاره کرد گفت: بنیاد مستضعفان آمادگی کامل دارد تا در اجرای طرح‌های مختلف سرمایه گذاری گردشگری، تفریحی، احیا بافت‌های فرسوده با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در مازندران مشارکت می‌کند.

استاندار مازندران با اشاره به این که در سواحل باید برای حضور سرمایه گذاران در راستای برخورداری مردم ظرفیت سازی کنیم، افزود: این سرمایه گذاری‌ها بنحوی دیده شده است تا دریا در فصول سال مورد استفاده عموم قرار گیرد.

اسلامی بر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و تبدیل فضای شهر‌ها به محیطی زیبا و فرح بخش برای مردم تاکید کرد و گفت: رییس جمهور در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد، عزم و تاکید جدی دارد و دولت برای تحقق این منظور، تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته است.

استاندار بر اجرای طرح‌های نفیس در مناطق میراثی و گردشگری با رعایت ضوابط موجود تاکید کرد و افزود: مناطق ویژه میراثی و گردشگری در برخی نقاط استان وجود دارد که می‌تواند در رونق اشتغال نیز نقش موثر ایفا کند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح های  گردشگری و تفریحی  در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار