تلاش همگانی برای حفظ جایگاه معلمان در جامعه ضروری است.

رسالت سنگین معلمان در آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ استاندار زنجان در مراسم بزرگداشت معلم استاد شهید مطهری را الگویی بی بدیل برای فعالان عرصه آموزش و پرورش دانست و گفت: نام‌گذاری سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم رسالت قشر از جامعه را سنگین تر می کند.
درویش امیری بر لزوم تلاش همگانی برای حفظ منزلت و جایگاه معلم در جامعه تاکید کرد و افزود: معلم باید عزیز باشد تا صحبت او اثرگذار شود و معلم عزتمند است که می‌تواند مسیر هدایت و تربیت جامعه را برای کودکان و نوجوانان روشن کند.
وی با بیان اینکه در جامعه کمتر به جایگاه و نقش معلم توجه می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگاه معلم کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و باید از جایگاه تعلیم و تربیت و نقش و رسالت معلم در مدرسه و جامعه سخن گفته شود، همچنین باید سخن معلم تعلیم و رفتارش تربیت باشد تا بتواند در مخاطبان خود تاثیر داشته باشد.
گفتنی است مشکل اقتصادی برای همه اقشار وجود دارد و باید توجه شود که حضور و نقش معلم در جامعه خریدنی نیست ولی دولت‌ها باید در رابطه با معلمان به وظایف خود عمل کنند و بهبود این وضعیت نیاز به یک عزم ملی دارد.

انتهای پیام/ ج

همیاری و همکاری برای حفظ منزلت معلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.