در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ابتکار: تغییرات در کابینه شایعه است

معاون رئیس جمهور به گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات کابینه دوازدهم واکنش نشان داد.

ابتکار: تغییرات در کابینه شایعه استمعصومه ابتكار معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخى گمانه زنى ها مبنى بر احتمال تغيير در كابينه دوازدهم، اظهار كرد: من اصلا اين خبر را نشنيده ام.

معاون رئيس جمهور افزود: اين مسائل شايعه و گمانه زنى است و هيچ خبرى در اين باره ندارم.

گفتنی است، گلایه‌های اخیر رئیس جمهور از وزرای خود گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات در کابینه را افزایش داده است.

همچنین روحانی در  مراسم گرامیداشت هفته کارگر که 9 اردیبهشت در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: من همیشه در ذهنم، وزرای دولت را به دو دسته تقسیم می‌کنم. عده‌ای از وزرا، از اوّل سال، نوایشان نوای ناامیدی است؛ می‌گویند امسال بودجه‌ کم است، مجلس کم تصویب کرده است، نفت ارزان است، مالیات چه شد و... اول دولت، وسط دولت، آخر دولت، سخن این‌ها سخنان ناامیدی است. برخی هم راجع به باران می‌گویند امسال وضع باران کم است، خشکسالی است و واردات باید بیشتر باشد و سخنانی از این قبیل.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه من تلاش کردم که گوشم نسبت به اینها کم بشنود ابراز داشت: عده‌ای هم امیدوارانه حرف می‌زنند؛ بله امسال بارندگی کم است ولی باید این کار را انجام دهیم و الگوی کشت را تغییر دهیم و... هم پیشنهاد می‌دهند هم امیدوارند.

وی تاکید کرد: چه خاصیتی دارد ناامیدی و غصه و غم. اینکه اول سال را با گرفتاری و چهره عبوس شروع کنیم که بعد می‌خواهد اتفاقی رخ دهد، این درست نیست!

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهشمندم با شکارچیان غیر قانونی حیوانات را شکار میکنند برخورد کنید
آخرین اخبار