روز گذشته؛

فرمانده کل ارتش از پایگاه هوانیروز کرمانشاه بازدید کرد

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش روز گذشته از توان رزمی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش از پایگاه هوانیروز کرمانشاه بازدید کردبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از توان رزمی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه بازدید کرد.

موسوی در جمع کارکنان پایگاه هوانیرز کرمانشاه اظهار کرد: هنگام ورود به این پایگاه حضور و نظارت شهدا (شهید شیرودی، شهید کشوری و شهید سهیلیان) را احساس می‌کنم. شهدا نزد خداوند دارای مقام و جایگاه خاصی هستند و حق شفاعت دارند و به نظرم با کمک فرشتگان به شما در کارها کمک می‌کنند.

فرمانده کل ارتش ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان پایگاه در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: با عنایت خداوند و تلاش شما کارکنان هوانیروز در روزهای امدادرسانی به زلزله‌زدگان، برنامه‌ها صد درصد با موفقیت انجام شد و با اینکه پیوسته در رفت ‌و آمد بودید سانحه یا حادثه‌ای پیش نیامد و یک نفر هم دیر به مراکز درمانی نرسید.

موسوی بیان کرد: من به‌ عنوان فرمانده ارتش باید دست و بازوی شما را ببوسم. این کارها به دست شما انجام ‌شده چراکه اگر شما این ظرفیت را نداشتید خداوند این توان را به شما نمی‌داد، خداوند بی‌دلیل به هیچ‌کس هیچ‌ چیزی را نمی‌دهد. شما دائم در معرض کنترل و نظارت شهدا هستید و این باعث می‌شود که شما وقتی خود را در محضر خداوند و شهدا می‌بینید کارها را بهتر انجام دهید.

فرمانده ارتش افزود: نتیجه این کار خالصانه شما این می‌شود که به ‌عنوان فرمانده ارتش در محضر فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) و در محضر سایر مسئولان آنچه که مربوط به پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه است را با سربلندی ارائه بدهم و به همین دلیل لازم است که قدردان زحمات شما کارکنان باشم.

موسوی بیان کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اسفندماه سال گذشته داشتیم ایشان فرمودند ارتش مجموعه‌ای است که قابلیت آن را دارد که برای نظام آبرو کسب کند. به نظر بنده نزدیک‌ترین مصداق در ارتش که می‌تواند برای نظام آبرو کسب کند بدون تردید هوانیروز است.

وی گفت: اگر هوانیروز یک کتاب چند صدبرگی باشد به نظر من دو ورق آن بیشتر ورق نخورده است. اکثر کارهای هوانیروز نقطه برجسته و درخشان است که این جای شکر دارد و برای ارتش نعمت است. و به‌ تبع توانایی که دارد در حوزه مردمی دست یاری دهنده ارتش است.

موسوی با بیان اهداف و برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: ما باید کاری کنیم که کارکنان ما در ارتش هیچ‌گونه دغدغه‌ای جز انجام مأموریت نداشته باشند و در این راه نیز کارهایی صورت گرفته و برنامه‌ها و کارهای دیگری هم در دست اجراست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار