فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد؛

کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سودگران مرگ

یگان‌های عملیاتی استان در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ای ۴ تن و ۷۲۷ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۵ قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار را دستگیر کردند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:ماموران انتظامی شهرستان‌های مهرستان و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی، قصد جابه جایی مواد افیونی در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

 وی افزود:در درگیری‌های فوق ۵ سوداگر مرگ به همراه دو قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری دستگیر شدند و ۴ تن و ۷۲۷ کیلوگرم مواد مخدر طی چند درگیری مسلحانه با سودگران مرگ  در سیستان وبلوچستان کشف شد.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۴ قاچاقچی، توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۳ تن و ۳۳۵ کیلوگرم تریاک، ۵۳۰ کیلوگرم حشیش، ۴۴ کیلوگرم مرفین، ۲۳ کیلوگرم سایر مواد به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری شدند.

سردار قنبری در ادامه با اشاره به انهدام یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در شهرستان زاهدان اظهار داشت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در محور‌های فرعی این شهرستان شناسایی می‌کنند که قاچاقچیان با مشاهده مأموران با تغییر مسیر ناگهانی و حرکات خلاف جهت، متواری و پس از مدتی تعقیب وگریز، یک نفر از آنان دستگیر شد.

به گفته وی، در بازرسی از خودرو، ۵۹۶ کیلوگرم تریاک و ۱۹۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

انتهای پیام/ع

 

کشف مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار