اولتیماتوم مجید ترکان به غایبان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید گفت: غایبان مرحله نهایی رقابت های انتخابی شانسی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا ندارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید ترکان مدیر تیم های ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید با بیان این مطلب افزود: کادرهای فنی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی چند سال گذشته خود، پایبندی خود را به نتایج حاصل از انتخابی تیم ملی نشان داده است. این پایبندی ، نتایج مختلفی را برای کشتی آزاد ایران داشته است، اما مسیر انتخابی تیم ملی ، بعنوان مسیر اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی ، در فرآیند انتخابی تیم ملی ، به قوت خود باقی است. گرچه امسال فرآیند انتخابی تیم ملی اختیارات کادر فنی را در تشخیص فنی شان افزایش داده است، اما کسانی که در انتخابی تیم ملی در مرحله نهایی حضور ندارند، برای پوشیدن دوبنده تیم ملی شانسی ندارند.

وی ادامه داد:وقت محدودی داریم که باید پس از انتخابی تیم ملی با شرکت در مسابقات بین المللی پیش رو، ابهامات احتمالی برخی از اوزان را نیز برطرف کنیم و سطح تجربه و امادگی کشتی گیرانمان را برای حضور در مسابقات بازیهای اسیایی و جهانی افزایش دهیم.

قهرمان سابق جهان در خصوص وضعیت رضا یزدانی و سید احمد محمدی گفت: با توجه به نظر شورای فنی فرصتی ویژه به این دو کشتی گیر برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی داده شد.

ترکان در مورد اخبار متفاوتی که در مورد حضور یا عدم حضور یزدانی در انتخابی تیم ملی شنیده می شود، اظهار داشت : این فرصت ویژه با توجه به مسایلی که در المپیک برایش پیش آمد و سوابق قهرمانی ارزنده این قهرمان عزیز به وی داده شد که بدون شرکت در مرحله اول، در مرحله نهایی انتخابی شرکت کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم رضا یزدانی بتواند با آسیب دیدگی های فراوانی که دارد و روز به روز هم بدلیل شرایط خاص وی تکرار میشود، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کند. اما در صورتی که بهر دلیل در این مسابقات شرکت نکند، امیدوارم جوانانی که در وزن ۹۷ رقابتهای انتخابی به موفقیت می رسند ، در بازی های آسیایی و مسابقات جهانی عملکرد خوبی داشته باشند و جانشین شایسته ای برای رضا یزدانی محسوب شوند.
انتهای پیام/

صحبت های مدیر تیم های ملی کشتی آزاد بزرگسالان پیش از مسابقات انتخابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار