سیلاب در راه است

مدیریت بحران مازندران نسبت به احتمال سیلاب ناگهانی، بارش‌های رگباری و بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها در استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر استقرار سامانه ناپایدار جوی از فردا تا یکشنبه آینده در استان  گفت:  مسافران و گردشگران با توجه بهاحتمال سیلاب ناگهانی از اقامت در مسیر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ارتفاعات پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به دامداران نیز توصیه کرد؛ از چرای دام‌ها در حاشیه رودخانه‌ها خودداری و هنگام بارش‌های رگباری دام‌ها را در مناطق امن نگهداری کنند.

احمدی همچنین به پرورش دهندگان ماهی در حاشیه رودخانه‌ها تاکید کرد برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی هنگام بالا آمدن آب و طغیان رودخانه ها، اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

وی افزود: ساکنان حاشیه رودخانه‌ها نیز هنگام طغیان احتمالی رودخانه هخا با هشدار مسوولان محلی به تخلیه محل سکونت خود اقدام کنند.

هواشناسی مازندران آسمان استان را  از  بعد از ظهر امروز با رگبار، رعد و برق، وزش باد گاهی شدید، احتمال تگرگ وسیلاب ناگهانی در مناطق بالادست خواهد بود پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام /ر

هشدار مدیریت بحران مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار