آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به پیوستن احتمالی نبیل فیکر به تیم لیورپول است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تصمیم گرفته تا در نقل انتقالات تابستان فیکر را با مبلغ ۷۰ میلیون یورو جذب کند. در ادامه اخباری مبنی بر به توافق رسیدن فیکر با یورگن کلوپ به وجود آمده است و احتمال پیوستن این بازیکن به تیم لیورپول را 2 چندان کرده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پولیچیچ جایگزین مارسیال خواهد شد

  • خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد تصمیم گرفته است تا در پایان این فصل از مسابقات فوتبال اروپا آنتونی مارسیال، بازیکن ۲۲ ساله تیم خود را به فروش بگذارد و با مبلغ به دست آمده از فروش این بازیکن پولیچیچ، بازیکن جوان تیم بورسیادورتمند را جذب کند. مورینیو دلیل این کار را جوان‌تر بودن پولیچیچ نسبت به مارسیال و همچنین کیفیت و مهارت به نسبت خوب پولیچیچ می‌داند. کریستین پولیچیچ تنها ۱۹ سال سن دارد و توانسته است در تیم ملی آمریکا و باشگاه دورتمند عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رونی در راه لیگ MLS آمریکا

وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد تصمیم گرفته است تا در پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس، اورتون را ترک کرده و لیگ ستارگان آمریکا بپیوندد. رونی توانسته است رکورد‌های بسیار زیادی را در رده‌های ملی و باشگاهی انگلستان به ثبت برساند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کاوانی در خط حمله اتلتیکو بازی خواهد کرد

مسئولان اتلتیکو مادرید تصمیم گرفته اند تا در صورت خروج احتمالی آنتونی گریزمان از این تیم بازیکنی را جایگزین او کنند. یکی از گزینه‌های جایگزینی گریزمان، ادیسون کاوانی است. کاوانی توانسته در این فصل از لیگ برتر فرانسه درخشش بسیار زیادی داشته باشد و با ۲۸ گل زده در صدر جدول گلزنان این قرار بگیرد.

گریزمان از مدت‌ها قبل توسط تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا تحت نظر گرفته شده است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ونگر مدیر اورتون می‌شود

  • مقامات بلند مرتبه تیم اورتون تصمیم گرفته اند تا آرسن ونگر را به عنوان یکی از مسئولان و مدیران تیم خود انتخاب کنند. ونگر می‌خواهد در پایان این فصل از فوتبال اروپا پس از ۲۲ سال هدایت تیم آرسنال از این تیم جدا شده و به عنوان یک تحلیلگر و یا مدیرعالی رتبه به فعالیت خود در فوتبال ادامه دهد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنجلوتی جانشین ونگر خواهد شد

  • تیم آرسنال، کارلو آنجلوتی را به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت احتمالی خود انتخاب کرده است و می‌خواهد تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ این سرمربی را به تیم خود بیاورد. آنجلوتی در زمان شروع این فصل از مسابقات اروپا نتوانست همراه با تیم بایرن مونیخ نتایج بسیار خوبی را به دست آورد و سرانجام از این تیم اخراج شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار