ستاری مطرح کرد؛

نوآوری؛ حلقه مفقوده در فعالیت دانشگاه های کشور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت فعالیت‌های نوین بر فعالیت نوآورانه تمام دانشگا‌ه‌های کشور تاکید کرد.

نوآوری؛ حلقه مفقوده در فعالیت دانشگاه های کشوربه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان و تیم های خلاقی که تحت عنوان استارت‌آپ شناخته می‌شوند از دل دانشگاه های کشور بیرون می‌آیند این تیم های خلاق و دانشجویان فناور با قرار گرفتن در محیط های مناسب دانشگاهی کم کم رشد می‌کنند و به شرکت‌های دانش بنیان بزرگ تبدیل می‌شوند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مکررا در صحبت های خود به نقش مراکز فناوری در دانشگاه ها تاکید کرده است و در صحبت های خود به این موضوع اشاره داشته است که دانشگاه‌ها به عنوان مهد اولیه تربیت دانشجویان هستند.

یکی از این این مراکز خلاق در دانشگاه شهید بهشتی قرار دارد که در مرکز نوآوری پرواپتیک دانشجویان زیادی را پرورش داده است و تیم های خلاق در آن مستقر هستند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه تعدادی از دبیران ستادهای مختلف معاونان عصر امروز از این مرکز نوآوری بازدید داشتند.

ستاری در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری و پروژه نورو اپتیک دانشگاه شهید بهشتی و در جمع خبرنگاران در خصوص این پروژه، اظهار کرد: این پروژه اتفاقاتی  بسیار مهم و خوب است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دانشگاهی فعال و پیشرو در میان دانشگاه‌های دیگر موفق به راه‌اندازی این پروژه شده است و به دلیل آنکه این فعالیت‌ها بسیار جدید و منحصر به فرد هستند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

ستاری یادآور شد: امید است که دانشگاه‌های دیگر هم مانند دانشگاه شهید بهشتی در این فعالیت حضور پیدا کنند و کارهایی فناورانه و نو را انجام دهند.

انتهای پیام/

تاکید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری بر تقویت فعالیت های نوآورانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار