برنامه ریزی برای تکمیل زیرساخت های مرز چیلات

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: برنامه ریزی های لازم برای تکمیل زیرساخت های مرز چیلات صورت گرفته و این مرز برای تسهیل در تردد زائران تا قبل از اربعین باید بازگشایی شود.

برنامه ریزی برای تکمیل زیرساخت های مرز چیلات

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام   بیان کرد:   بازگشایی مرز چیلات با توجه به تردد چهار میلیون زائر به کشور عراق بدلیل نزدیکی مسافت جهت کمک به کاهش حجم زائران تاثیر بسزایی دارد.

  کرمی اظهار کرد: شهرستان دهلران با دارا بودن آثار تاریخی و 149 واحد صنعتی و پروژه های دیگر و 150 هزار میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های مرز چیلات ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی دارد.

 سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران گفت:بازگشایی مرز چیلات نقش مهمی در تسهیل ترافیک و تردد زائران در مرز مهران دارد همچنین این مسیر هم برای تردد زائران هم برای تجار و سرمایه گذاران به سمت عراق مناسب و فاصله کمتری دارد.

موسوی افزود: مشخص کردن نقطه صفر مرزی، جانمایی و تثبیت موقعیت بازارچه و پای کار آمدن طرف عراقی از مهم ترین موضوعات قابل پیگیری است .
  حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران عنوان کرد: بازگشایی این مرز علاوه بر خیر و برکت در برون رفت منطقه از بن بست نقش موثری دارد.

 

انتهای پیام/با 

 

  ضرورت باز گشایی بازارچه مرزی چیلات  دهلران

برچسب ها: وزارت نیرو ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.