نرم‌افزار هایی که به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی دارند از اپ‌استور حذف می‌شوند

بر اساس گزارشی، نرم افزارهایی که به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی دارند و اطلاعات را به شخص ثالثی ارسال میکنند از اپ استور حذف خواهند شد.

اپل نرم افزار هایی را که به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی دارند را حذف میکند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز های گذشته اپل در حال انجام اقداماتی بوده که یکی از آن ها حذف برخی اپلکیشن ها از اپ استور میباشد و طی گزارشی که این شرکت اعلام کرده است ، برنامه هایی که حریم خصوصی کاربران را نقض کنند از اپ استور حذف خواهند شد.

این قانون مربوط به بخش های 5.1.1 و 5.1.2 دستور العمل اپ استور است که طبق آن فعالیت برنامه هایی که به موقعیت مکانی کاربران دسترسی دارند و آن را بدون رضایت کاربر به شرکت های ثالث ارسال میکنند ممنوع بوده و باید از این فروشگاه حذف شوند.

اپل به شرکت های متخلف اظهار نامه هایی را ارسال کرده است که طبق آن شرکت هایی که میخواهند برنامه های خود را دوباره به اپ‌استور بازگردانند باید کد sdk را که مربوط به اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربر با شرکت ثالث است، حذف کنند تا برنامه مجدد در اپ استور قرار گیرد.

از این به بعد فعالیت تمامی برنامه ها باید با رضایت کاربران باشد و هر اپلکیشن باید توضیح دهد که از کاربر چه اطلاعاتی را میخواهد.

اپل نرم افزار هایی را که به اطلاعات خصوصی کاربران دسترسی دارند را حذف میکند

انتهای پیام/

تغییرات جدید در اپ استور

 

برچسب ها: اپل ، حریم خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار