آیت اللهی خبر داد

کاهش 10 درصدی ازدواج در سال 96

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی از کاهش 10 درصدی ازدواج و 2 درصدی موالید در سال 96 داد.

کاهش 10 درصدی ازدواج در سال 96به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در  دیدار با رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با ارائه گزارشی از ظرفیت، امکانات و فرصت‌های سازمان فرهنگی هنری و اقدامات این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب اظهار کرد:سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و خانواده با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و حمایت از کالای ایرانی، برای همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشخصا شورای فرهنگی اجتماعی زنان در حوزه‌های بانوان و خانواده آمادگی دارد.

زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار با اشاره به گزارش رئیس سازمان فرهنگی هنری، اقدامات سازمان فرهنگی هنری را در ایام تصدی سعید اوحدی امیدوار کننده دانست و گفت: در مدت زمان حضور شما به عنوان ریاست سازمان فرهنگی هنری شاهد اتفاقات مثبتی هستیم.

آیت‌اللهی در ادامه از رئیس سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد: دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی فرهنگی قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌های کلان فرهنگی در موضوع حمایت از کالای ایرانی تصویب شده است.

 اوحدی در ادامه توضیح داد: برای دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستادهای مستقلی در سازمان فرهنگی هنری تشکیل شده است و انشالله برنامه ریزی دقیق و عمیقی اتفاق خواهد افتاد.

کاهش 2 درصدی موالید

 زهرا آیت‌اللهی با اشاره به آماری در خصوص کاهش ازدواج، موالید و افزایش طلاق که نسبت آن در سال ۹۵ به سال ۹۶ با ۱۰ درصد کاهش ازدواج، ۶ درصد کاهش طلاق و ۲ درصد کاهش موالید بوده است، از رئیس و مدیران سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد که در این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات جدی و عملی در این بخش اتفاق بیفتد.

وی همچنین افزود: افراد صاحب‌نظر در دل شورای فرهنگی اجتماعی زنان آمادگی همکاری با سازمان فرهنگی هنری برای تحقق این موضوع را دارند.

سعید اوحدی گفت: تقویت امور خانواده یکی از دستورکارهای جدی سازمان فرهنگی هنری در سال پیش رو است.

انتهای پیام/

دیدار رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار