تیم داوری ایران در جام جهانی ۱۳ خرداد به روسیه می رود

تیم داوری فوتبال کشورمان برای قضاوت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، ۱۳ خرداد راهی روسیه می شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی برگزار می شود که تیم ملی ایران در گروه B این مسابقات با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار، ۲۵ خرداد با شاگردان رنار دیدار کنند.

البته به جز شاگردان کی روش، تیم داوری ایران ( علیرضا فغانی - رضا سخندان - محمدرضا منصوری ) هم در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال حاضرند و تلاش می کنند تا مانند مسابقات جام باشگاه های جهان و ... قضاوت های پرتعداد و عملکرد خوبی داشته باشند.

کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا )، 36 داور و 63 کمک داور را از 46 کشور مختلف جهان برای قضاوت در مسابقات جام جهانی انتخاب کرد و در لیست 99 نفره اعلام شده، نام سه داور ایرانی هم به چشم می خورد.

بر همین اساس، تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۱۳ خرداد راهی روسیه و آماده قضاوت در این مسابقات می شوند. البته کمیته داوران، ۲ روز پیش از شروع رقابت ها، نام داوران قضاوت کننده در بازی های جام جهانی را منتشر می کند و امیدواریم تیم فغانی، سخندان و منصوری، داوری های زیادی را انجام دهند.

البته به جزء داوران ایرانی، ۵ تیم دیگر هم از آسیا هستند و باید دید کدام تیم عملکرد بهتری خواهد داشت.

گفتنی است، با توجه به اینکه دیدار افتتاحیه میان روسیه و عربستان ( تیمی از آسیا ) برگزار می شود، به همین دلیل فغانی این شانس را از دست داد تا مسابقه افتتاحیه را قضاوت کند.

انتهای پیام/

فغانی ۱۳ خرداد به روسیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار