هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

منطق آمریکا توسط متحدانش به چالش کشیده شده است/ به همراه اعضای شورا در این چالش از منافع ایران دفاع می‌کنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت:امروز منطق آمریکا توسط متحدانش به چالش کشیده شده و این وضعیت به نفع منافع ایران است.

منطق آمریکا توسط متحدانش به چالش کشیده شده است/ به همراه اعضای شورا در این چالش از منافع ایران دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خروج یک جانبه آمریکا از برجام اظهار کرد: این کار نشان می‌دهد برجام به نفع ایران بوده و به نظر در قاموس آمریکا معامله برد-برد مورد قبول نیست.

وی افزود:‌ باید با خویشتن‌داری و باقی ماندن در برجام به همراه 5 کشور و گرفتن ضمانت اجرایی منافع ایران تعیین شود.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه امروز منطق آمریکا توسط متحدان او به چالش کشیده شده و کارشناسان تصمیم ترامپ را تهدید می‌کنند، گفت: این وضعیت به نفع منافع ایران است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما اعضای شورای شهر تهران همگان با سایر شهروندان در این چالش از منافع ایران دفاع می‌کنیم.

وی در ادامه به موضوع انتخاب شهردار تهران پرداخت و گفت: شهردار تهران در فرآیندی شفاف به گزینش اکثریت می‌رسد و این انتخاب به معنای فقدان صلاحیت سایر گزینه‌ها نیست، زیرا هر دو گزینه مورد رأی شورا قرار گرفته‌اند و دارای سوابق مدیریتی هستند.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: امروز بعد از رأی دادن به شهردار او مورد حمایت همه اعضا قرار می‌گیرد و امیدواریم که این انتخاب سبب شود ثبات مدیریتی در تهران اعمال شود.

رئیس شورای شهر تهران با تبریک پیروزی فوتسال و کاراته زنان گفت: در هفته آماده سازی مساجد برای استقبال از ماه رمضان هستیم و امیدواریم با نظافت مساجد و زدودن آلودگی خانه خدا کینه‌ها هم از قلوب مومنان زدوده شود تا برای ماه رمضان مهیا شویم.

انتهای پیام/

لزوم تعیین منافع ایران با باقی ماندن در برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار