مدير كل آموزش و پرورش آذربايجانشرقي از ميزباني اين استان در برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات علمي كاربردي شاخه كاردانش كشور خبر داد.

رضايي درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران، گفت :اين دوره از مسابقات در 34 رشته مهارتي با شركت هنرجويان 32 استان كشور و در مدت 3 روز در تيرماه سال آينده در تبريز برگزار خواهد شد.

وی گفت: استان آذربايجانشرقي با وجود نيروي انساني مستعد و توانمند بايد در رشته هاي مهارتي كارآفرين سرآمد باشد تا جوانان پس از فارغ التحصيل شدن در خصوص اشتغال مشكلي نداشته باشند.

قناتي معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش نيز در اين گفتگو با ارائه گزارشي از عملكرد شاخه كاردانش استان گفت: در سالجاري در هدايت تحصيلي دانش آموزان به رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش استان آذربايجان شرقي از ميانگين كشوري بيشتر عمل نموده است.

وي در خصوص برگزاري دوازدهمين دوره مسابقات علمي كاربردي شاخه كاردانش كشور كه در تيرماه در تبريز برگزار خواهد شد افزود: مرحله استاني اين دوره از مسابقات براي اولين بار در اسفندماه با طراحي سوالات آزمون توسط اداره كل آموزش و پرورش استان آذربايجانشرقي و با همكاري استان خراسان رضوي بصورت هماهنگ كشوري برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.